Sieć sklepów Żabka startuje z nowością, jakiej w Polsce jeszcze nie było. Kawonament, to abonament na kawę – płacisz raz w miesiącu, pijesz codziennie w świetnej cenie.
Sieć zielonych sklepów Żabka nieraz zaskoczyła już Polaków – m.in. budując w pełni samoobsługowe sklepy Żabka Nano, czy wyposażając je w roboty, które przygotują Ci hot-dogi. Żabka lubi innowacje i ciekawe rozwiązania – w listopadzie stawia na kolejną nowość, jaką jest Kawonament!
Jak sama nazwa wskazuje, kawonament to specjalny abonament dla miłośników tego aromatycznego napoju. Kawowa subskrypcja dostępna jest w aplikacji mobilnej Żappka. Jak to wszystko działa?
Żabka za 49,99 złotych miesięcznie pozwala nam wykupić abonament, dzięki któremu codziennie będziemy uprawnieni do odebrania jednego napoju. Wśród dostępnych opcji znajduje się kawa czarna, z mlekiem, latte, cappuccino, espresso, espresso doppio, flat white, cortado, a także napój czekoladowy.
W ten sposób korzystając codziennie z subskrypcji Żabki, za każdą kawę zapłacimy tylko 1,61 zł. To zdecydowanie konkurencyjna cena, szczególnie jeśli spojrzymy na ceny napojów w popularnych sieciówkowych kawiarniach. Ponadto raz w miesiącu czeka na nas dodatkowa kawa lub muffin (czekoladowy bądź straciatella).
Żabka z kawonamentem – jak kupić?
Spodobał Ci się pomysł kawonamentu? Aby z niego skorzystać, wystarczy zainstalować aplikację Żappka (dostępna w Google Play, App Store i AppGallery), a następnie wybrać zakładkę kawonament.
Później wystarczy już tylko aktywować subskrypcję i opłacić abonament przy pomocy karty płatniczej. Podczas codziennego odbioru kawy wystarczy pokazać przy kasie aplikację – kasjer zeskanuje wtedy Twój kod kreskowy.
Z subskrypcji możemy zrezygnować w każdej chwili – abonament będzie aktywny do ostatniego opłaconego przez klienta dnia. Warto pamiętać, że kawonament będzie się samodzielnie przedłużał – tak jak to jest w przypadku subskrypcji Netflixa czy Spotify.
Warto dodać, że Żabka już szykuje kolejne abonamenty – co będzie następne? Czyżby hotdognament?
Do wyboru kawy jako pierwszego produktu w ramach subskrypcji zachęcił sieć fakt, że od września 2021 w ramach Żabka Cafe pracownicy wydali klientom ponad 24 mln kaw – podaje Żabka.
Przeczytaj również
Revolut dalej kombinuje. Teraz w Polsce powalczy z Messengerem
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.