Apple nie pojawi się na targach CES 2019 w Las Vegas, które rozpoczynają się za kilka dni. Firma jednak trafie strollowała wszystkich pozostałych producentów.
Apple na CES 2019? A skądże!
Od wielu lat Apple celowo omija wszystkie wielkie i światowe wydarzenia związane z inauguracjami technologicznych rozwiązań czy premierami smartfonów. Mamy przecież mnóstwo targów i konferencji, na których pojawiają się najwięksi producenci na świecie ze swoimi nowymi urządzaniami. Jednak nie Apple.
Koncern z Cupertino tradycyjnie już nie wystawi się na targach CES 2019, które rozpoczną się 8 stycznia w Las Vegas. Nie oznacza to jednak, że firma całkowicie nie zwraca uwagi na to, co się dzieje.
Co zdarzy się w Vegas, zostaje w Vegas
Hasłem przewodnim wycieczek do Las Vegas od wielu lat zostaje powyższe zdanie. Nie ulega wątpliwości, że na jego podstawie zrobiono mnóstwo filmów i powstało jeszcze więcej anegdot. Tak się składa, że Apple postanowiło celnie skorzystać z timingu i wspomnianego zdania.
Firma przygotowała plakat witający przybyszów w Las Vegas, okraszony przerobionym hasłem. Na ogromnym „płótnie”, którym stał się budynek pojawiło się czarne tło z białymi konturami tylnej obudowy iPhone’a XS. Obok niego znajduje się hasło:
What happens on your iPhone, stays on your iPhone.
Hasło można przetłumaczyć, jako „Co dzieje się na Twoim iPhonie, zostaje na Twoim iPhonie.”
Apple dba o prywatność użytkowników
Firmie Apple można ostatnio zarzucić całkiem sporo, ale na pewno nie to, że przestała dbać o prywatność użytkowników. Właściwie na tle pozostałych producentów to właśnie Apple zdecydowanie się wyróżnia. Koncern z Cupertino przypomina o tym wszystkim, którzy przyjeżdżają na targi CES 2019. Spore grono odwiedzających czy wystawców na pewno korzysta z urządzeń Apple.
Apple musi dbać o bezpieczeństwo prywatnych danych swoich użytkowników. W końcu na iPhonie lub w usłudze iCloud przechowywana jest nie tylko historia przeglądania sieci, zdjęcia, dostęp do kont bankowych, zakupów, e-maili i wielu innych, ale przede wszystkim coraz częściej – dane zdrowotne.
Apple never shows up at CES, so I can’t say I saw this coming. pic.twitter.com/8jjiBSEu7z
— Chris Velazco (@chrisvelazco) January 4, 2019
Akcja ze smakiem i strzałem w „dziesiątkę”
Muszę przyznać, że taki plakat to wyśmienity popis marketingowy Apple. Nie tylko akcja jest zrobiona ze smakiem, ale odwołuje się do „tradycyjnych wartości i legend Las Vegas”, a dodatkowo jej celowy timing aż prosi się o brawa.
Apple w porównaniu do urządzeń z Androidem wielokrotnie pokazało, że pod względem bezpieczeństwa wypada znacznie lepiej. Zamknięty ekosystem ma swoje plusy, więc celny trolling wobec konkurencji to coś na co firma z Cupertino mogła śmiało sobie pozwolić.
A co Wy sądzicie o takiej akcji?
Ceny Apple iPhone Xs
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.