Orange ma świetną wiadomość dla wszystkich fanów aplikacji społecznościowej TikTok. Operator, jako pierwszy wśród telekomów nawiązał współpracę z usługodawcą, dzięki czemu transfer za korzystanie z apki nie będzie pobierany z pakietu podstawowego klientów Orange Flex.
Pomarańczowi starają się przypodobać młodej wiekiem grupie internautów, którzy cenią sobie nieskrępowany dostęp do aplikacji społecznościowych. Firma, jako pierwszy operator komórkowy postanowiła nawiązać współpracę z usługą TikTok, co pozwoli klientom sieci na niemal nieograniczone surfowanie w aplikacji. Kto może skorzystać z oferty i czym jeszcze zaskoczy nas w związku z nią Orange? Odpowiadamy.
Jako aplikacja mobilna, która skupia się na tworzeniu możliwie najlepszych doświadczeń dla naszych użytkowników, cieszymy się ze wspólnej inicjatywy i dostarczania większej ilości rozrywki w Polsce – powiedział Michael Modon, Director, Global Business Development w TikTok.
Nie da się ukryć, że strategia TikToka sprawdza się. Z aplikacji korzysta coraz więcej młodych osób i dla wielu z nich dojrzałe serwisy pokroju Facebooka, Twittera, a bardzo często nawet Instagrama przestają mieć znaczenie. Snapchat i TikTok to dzisiejsze standardy nastolatków, nawet „tych starszych”. Tak przynajmniej wynika z moich obserwacji zarówno w sieci, jak i „realu”.
Orange chce zaskarbić sobie sympatię młodzieży, promując przy okazji swoją nową ofertę Flex. Sprytne, szczególnie że jest to sytuacja win-win. Wygrywa operator, którego ofertą interesują się nowi klienci, ale wygrywa także klient, który może korzystać z nielimitowanego transferu w aplikacji TikTok.
https://www.gsmmaniak.pl/1007540/google-usuwa-smartfony-huawei-z-listy-androida/
Właśnie. Przedmiotem współpracy jest nielimitowany transfer w ramach wspomnianej aplikacji mobilnej. Opcja, będąca częścią pakietu Social Pass (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, Viber) jest dostępna dla wszystkich klientów Orange Flex i można włączyć ją z poziomu aplikacji klienckiej.
Drugim filarem współpracy, tymczasowym, ale jednak, jest konkurs, w ramach którego można wygrać 10 podwójnych karnetów na Orange Warsaw Festiwal. Chcąc wziąć udział w konkursie, należy nagrać TikToka i opublikować wideo z trzema festiwalowym stylizacjami. Macie czas do 26 maja.
Ze szczegółami konkursu możecie zapoznać się na stronie Orange.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Messenger zostaje wyposażony w przydatne nowości – jakość HD w połączeniach, pocztę głosową, tła AI…
Nowego Xiaomi pokochasz za pojemną baterię i wysoką wydajność. Xiaomi Redmi Turbo 4 ujawnił część…
Ta gra to interaktywny film, który stał się niemałym hitem w oczach krytyków i graczy.…
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…