>
Kategorie: Android Informacje prasowe Newsy Sony

Rusza międzynarodowa kampania reklamowa smartfonów Sony

Informacja prasowa

 
Szeroko zakrojona kampania reklamowa promująca markę prowadzona przez Sony Mobile Communications, podkreśla wejście marki Sony na rynek smartfonów. Zwraca też uwagę na unikalne możliwości multimedialnej rozrywki opracowane przez Sony, które nabrały życia dzięki smartfonom Xperia.

Kampania “Made of Imagination” zostanie zainaugurowana w sobotnią noc 60-sekundową reklamą wyreżyserowaną przez nominowanego do Academy Awards® Wesa Andersona. Jest to pierwsza faza kampanii “ Made of Imagination”, która docelowo obejmie telewizję, prasę, media cyfrowe, sprzedaż internetową i detaliczną i będzie emitowana przez cały rok 2012.

Smartfony Xperia stanowią kamień milowy, jeżeli chodzi o możliwości rozrywki stworzone przez Sony. Chcieliśmy stworzyć kampanię, która prawdziwie oddałaby charakter Sony i byłaby kampanią unikalną, pozostającą w pamięci, poruszającą ciekawość i wyobraźnię odbiorców. Kampania “Made of Imagination” pokazuje, że smartfony Xperia nie składają się tylko z mikroprocesorów i chip’ów pamięci – są one opracowane tak, aby pozwolić klientom na korzystanie z ich własnej kreatywności i wyobraźni, aby otrzymali takie możliwości, jakie ich interesują i ekscytują.

– powiedział Steve Walker, Dyrektor Generalny ds. Marketingu w Sony Mobile Communications.

Światowa kampania reklamowa “ Made of Imagination”, opracowana przy współpracy z naszymi partnerami: McCann Worldgroup, PHD i LBi, ucieleśnia jedyne w swoim rodzaju podejście do wzornictwa i potrzeb użytkownika w dziedzinie rozrywki, oferowane w świecie Sony i widoczne na przykładzie smartfonów Xperia.

Przy tworzeniu reklamy telewizyjnej reżyser Wes Anderson sięgnął do inspiracji, jaką jest dziecięca wyobraźnia. Scenariusz oparty został na dosłownym przekazaniu myśli ośmioletniego chłopca. Reżyserowi towarzyszył zespół animatorów, scenografów i twórców lalek. Reklama, w której zastosowano techniki animacji o nazwie „stop motion”, rozsławione przez filmowe hity takie jak „Koralina” i „Fantastyczny pan lis”, przenosi na ekran wizję chłopca, w której smartfony Xperia nagle ożywają. Muzykę do tej reklamy stworzył Jonsi z islandzkiej grupy Sigur Ros. Mały podgląd tej produkcji można obejrzeć poniżej:

Kampania prasowa przekazuje możliwości multimedialnej rozrywki stworzonej przez Sony, dzięki którym użytkownicy mogą: Grać, Oglądać, Słuchać i Tworzyć. Każda koncepcja przedstawiona jest jako połączenie niepowtarzalnych modeli, zarówno zaczerpniętych swobodnie z wyobraźni, jak i rzeczywistych, skonstruowanych ręcznie tak, aby zademonstrować to, co znajduje się we wnętrzu smartfona. Na przykład dla koncepcji “Słuchanie” stworzono obraz gitary o kształcie smartfona Xperia. Sony Mobile Communications zaangażował znanego, utalentowanego fotografa Carla Kleinera, aby wykonał zdjęcia.

Sony Mobile Communications niedawno wprowadził na rynek smartfony Xperia U i Xperia P, które dołączyły do flagowego smartfona Xperia S z serii NXT. Te nowe smartfony Xperia łączą bardzo oryginalne wzornictwo z najwyższej jakości technologią rozrywkową, a także z potężnymi możliwościami działania, jakich odbiorcy oczekiwaliby od smartfona firmy Sony. Seria smartfonów Xperia NXT zapewnia także dostęp do Sony Entertainment Network – portalu internetowego, na którym użytkownicy znajdą najwyższej jakości materiały rozrywkowe, takie jak muzyka, filmy, programy telewizyjne i inne, a wszystkie dostępne z jednego, dogodnego konta.

Prasowa kampania reklamowa aktualnie debiutuje na rynkach całej Europy, a jej zasięg obejmie niedługo cały świat.

Źródło: informacja prasowa

Szymon Marcjanek

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Redmi
  • Telefony

Xiaomi kpi sobie z konkurencji. Wsadzili eksflagowy procesor i baterię 7550 mAh do 7.98 mm telefonu za 1030 złotych

Nie mam pojęcia, w jaki sposób Redmi Turbo 4 Pro może być tak tani na…

24 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Telefony
  • Vivo
  • Wiadomość dnia

Wielki powrót vivo do Polski! Znam promocję na start i cenę flagowego vivo X200 Pro z 200 MP, 16/512 GB, 6000 mAh i 90 W

Chciałoby się napisać — NARESZCIE! Długo czekaliśmy na oficjalny powrót vivo do Polski, ale w…

24 kwietnia 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony
  • Wiadomość dnia

Mój flagowy ideał za 1750 złotych zadebiutował. Jest tylko jeden powód, dla którego nie będzie moim prywatnym smartfonem.

OnePlus 13T zadebiutował oficjalnie. Dla mnie to ideał kompaktowego flagowca w doskonałej cenie. Ponadto ma…

24 kwietnia 2025
  • Apple
  • Newsy
  • Telefony
  • Wiadomość dnia

Cała rodzinka Apple na żywo przed premierą. Czy nowy design iPhone 17 (Air) i 17 Pro (Max) oznacza kluczowe zmiany?

Tak wygląda cała seria Apple iPhone 17! Masz okazję sprawdzić design modeli iPhone 17, iPhone…

24 kwietnia 2025
  • Promocje

Tak wciągającym FPS ciężko byłoby się nie zainteresować. Zwłaszcza że teraz kupisz go za niecałe 15 zł

Wciągający FPS – Turbo Overkill kupicie teraz za niecałe 15 zł w jednym z popularnych…

24 kwietnia 2025
  • Bankowość
  • Newsy

BNP Paribas wydaje arcyważny apel. Tej wiadomości pod żadnym pozorem nie można zlekceważyć

BNP Paribas ostrzega wszystkich swoich klientów. To jedna z tych wiadomości, których nie można zignorować,…

24 kwietnia 2025