Już za kilka dni w USA rozpocznie się sprzedaż smartfonów Nokia Lumia 900. Z tej okazji fińska firma postanowiła zaserwować klientom ciekawą kampanie reklamową, w której skupiają się nie tyle na swoim produkcie, co na niedostatkach sprzętu konkurencji. W krótkich filmach nie wymienia się nazwy firmy i konkretnych urządzeń, ale nietrudno się domyślić, iż żądło skierowano w stronę Apple i smartfonów iPhone.
Na stronie Smartphonebetatest licznik odmierza już czas do pewnego wydarzenia. Owym wydarzeniem jest wprowadzenie do sprzedaży modelu Lumia 900 u operatora AT&T. Nieustannie jest tam również odtwarzany film prezentujący wynudzonego faceta oczekującego na jakieś wydarzenie. W pozostałych filmikach jeden z bohaterów zwraca uwagę na wady pewnego urządzenia (wprost nie zostało powiedziane, co to za sprzęt), ale pozostała dwójka przekonuje go, by nie szukał przysłowiowej dziury w całym, ponieważ smartfon i tak znajdzie nabywców.
Wyśmiewany jest m.in. słynny już uścisk śmierci, czy słaba wytrzymałość obudowy pewnej słuchawki. Nigdzie na stronie nie pojawia się jednak ani nazwa firm, ani produktów. Jak widać, Finowie postanowili pójść w ślady korporacji Samsung, która prezentując swoje produkty na rynku amerykańskim wolała się skupić na wyśmiewaniu Apple, niż zachwalaniu swojego sprzętu. Być może jest to słuszne rozwiązanie.
Źródło: smartphonebetatest
Ceny Nokia Lumia 900
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.