Już za kilka dni w USA rozpocznie się sprzedaż smartfonów Nokia Lumia 900. Z tej okazji fińska firma postanowiła zaserwować klientom ciekawą kampanie reklamową, w której skupiają się nie tyle na swoim produkcie, co na niedostatkach sprzętu konkurencji. W krótkich filmach nie wymienia się nazwy firmy i konkretnych urządzeń, ale nietrudno się domyślić, iż żądło skierowano w stronę Apple i smartfonów iPhone.
Na stronie Smartphonebetatest licznik odmierza już czas do pewnego wydarzenia. Owym wydarzeniem jest wprowadzenie do sprzedaży modelu Lumia 900 u operatora AT&T. Nieustannie jest tam również odtwarzany film prezentujący wynudzonego faceta oczekującego na jakieś wydarzenie. W pozostałych filmikach jeden z bohaterów zwraca uwagę na wady pewnego urządzenia (wprost nie zostało powiedziane, co to za sprzęt), ale pozostała dwójka przekonuje go, by nie szukał przysłowiowej dziury w całym, ponieważ smartfon i tak znajdzie nabywców.
Wyśmiewany jest m.in. słynny już uścisk śmierci, czy słaba wytrzymałość obudowy pewnej słuchawki. Nigdzie na stronie nie pojawia się jednak ani nazwa firm, ani produktów. Jak widać, Finowie postanowili pójść w ślady korporacji Samsung, która prezentując swoje produkty na rynku amerykańskim wolała się skupić na wyśmiewaniu Apple, niż zachwalaniu swojego sprzętu. Być może jest to słuszne rozwiązanie.
Źródło: smartphonebetatest
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…