Microsoft zdecydował się na niecodzienną i ciekawą kampanię reklamową serwisu Skype, który od zeszłego roku należy do korporacji z Redmond. Na londyńskim lotnisku Heathrow pojawiły się plakaty nawołujące do ludzkich kontaktów. Niedługo kampania ma być przeniesiona na terytorium USA i z plakatów trafi do Internetu. Na czym skupili się marketingowcy największego na świecie producenta oprogramowania?
Zacznijmy od tego, iż w hasłach zachęcających do korzystania ze Skype’a nie pojawia się nazwa Twitter, Facebook, czy marka innej sieci społecznościowej, ale czynione są aluzje jednoznacznie wskazujące na serwisy tego typu. Dla przykładu, na jednym z plakatów napisano, że z pomocą 140 znaków nie można pozostać w kontakcie.
Pracownicy Skype’a/Microsoftu przekonują, iż emotikony nie zastąpią dźwięku ludzkiego śmiechu, a ludzie zostali stworzeni do tego by widzieć, słyszeć i czuć. Dalej jest jeszcze ciekawiej, ponieważ dowiadujemy się, że tylko z pomocą Skype’a możemy wrócić do człowieczeństwa. Całkiem prawdopodobne, iż prezentowana kampania reklamowa będzie aktywnie promowana na… Facebooku. Na specjalnej stronie użytkownicy będą mogli stworzyć własny Humoticon – autoportret wyrażający emocje.
Źródło: AdWeek
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Szukasz tanich słuchawek w promocji? Mam dla Ciebie okazję za jedyne 59 złotych! Ofertę przygotowaną…
Legendarny RTS od Blizzarda – Warcraft I: Remastered do kupienia za 21,50 zł? To nie…
Nie da się ukryć, że sukces serii Nothing Phone 3a jest zdecydowanie pozytywem dla marki.…
Jaki kupić tani smartwatch? Mam dla Ciebie polską promocję, która pozwoli Ci zaoszczędzić sporo gotówki.…
Wygląda na to, że premiera iQOO Z10 Turbo Pro zbliża się wielkimi krokami. Zaufane źródło…
Choć Hack and Slash za 15 zł brzmi jak żart, to nic bardziej mylnego –…