Studio Tencent Games pomyślało o użytkownikach mniej wydajnych smartfonów z Androidem, w efekcie czego do Sklepu Play zawitała właśnie „lekka” odsłona szalenie popularnej gry z gatunku Battle Royale – PUBG Mobile Lite.
PUBG Mobile nie można odmówić popularności. Multiplatformowa gra zawładnęła sercami oraz umysłami milionów graczy z całego świata. W lipcu uzyskano wynik 50 mln aktywnych graczy dziennie, co przełożyło się na zarobek twórców wynoszący aż 167 mln dolarów. Liczby robią wrażenie, prawda? Niestety, nie każdy może cieszyć się zabawą w świecie PlayerUnknown’s Battlegrounds. Okazuje się bowiem, że wiele słabszych smartfonów z Androidem nie spełnia wymagań gry. PUBG Mobile Lite ma to zmienić.
PUBG Mobile Lite
Chciałbyś zakosztować zabawy z PUBG Mobile, ale nie pozwala na to ilość miejsca w pamięci smartfona lub dostępny RAM? PUBG Mobile Lite może okazać się świetnym rozwiązaniem. Wymagania odchudzonej wersji gry PlayerUnknown’s Battlegrounds (Mobile) są naprawdę niskie. Instalator potrzebuje jedynie 490 MB przestrzeni „dyskowej”. Z grą mają poradzić sobie nawet smartfony z pamięcią operacyjną poniżej 2 GB.
Świetnie, ale nie otwierajcie jeszcze szampanów. PUBG Mobile Lite na ten moment pojawił się jedynie na terenie Azji Południowej, Bliskiego Wschodu oraz Ameryki Łacińskiej. To swojego rodzaju test, po którym, jak sądzę, gra trafi do szerszego grona odbiorców na całym świecie. W oczekiwaniu na udostępnienie produkcji w „naszym” Sklepie Play, przyjrzyjmy się zmianom w PUBG Mobile Lite w stosunku do pełnej wersji gry.
Okazuje się, że twórcy nie ograniczyli się do samej optymalizacji. Zabawa będzie bowiem odbywać się na mniejszej mapie, na której rywalizować może jedynie 60 graczy, a nie 100, jak ma to miejsce w pełnej wersji PUBG. Gra otrzyma sprawniejszą asystę celowania, co powinno zrekompensować potencjalne spowolnienia podczas zabawy. Mówi się też o mniejszym odrzucie broni i efektach z nim związanych.
Game of Thrones. Beyond the Wall trafi na smartfony z Androidem i iOS
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.