Użytkownicy z różnych części Polski donoszą o awarii w sieci T-Mobile. Problem dotyczy przede wszystkim transmisji danych.
Mniej więcej od godz. 9 pojawią się coraz liczniejsze doniesienia o ogólnopolskiej awarii sieci w T-Mobile. Skalę problemu pokazuje mapka serwisu Downdetector:
Najwięcej klientów mówi o braku mobilnego internetu lub sporych problemach z połączeniem. T-Mobile potwierdza te informacje i dodaje, że trwają już prace nad naprawą tego problemu. Operator ujawnił, że doszło do uszkodzenia światłowodu należącego do jednego z dostawców i na nieprzyjemności narażeni są głównie mieszkańcy z zachodniej części naszego kraju. Mapka pokazuje, że jest trochę gorzej.
Sam odnotowałem problem na mojej karcie z Heyah, więc jak widać problem dotyczy także operatorów wirtualnych, korzystających z infrastruktury T-Mobile. Co ciekawe, mój internet mobilny w T-Mobile cały dzień działa bez zarzutu.
T-Mobile podaje, że usługi głosowe nie zostały dotknięte awarią. Dajcie znać, jak sprawa wygląda u Was.
⚠️UWAGA⚠️ Na skutek uszkodzenia światłowodu należącego do jednego z naszych dostawców, w szczególności w zachodniej Polsce, mogą wystąpić utrudnieniu w korzystaniu z usług transmisji danych. Usługi głosowe nie zostały dotknięte awarią. Będziemy Was informować na bieżąco.
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) September 3, 2019
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.