Sporo piszemy ostatnio o problemach Nokii, które mogą przerosnąć korporację i doprowadzić do jej upadku. Źle dzieje się również po drugiej stronie Atlantyku, gdzie RIM rozpatrywane jest już w charakterze łakomego kąska, a nie giganta branży mobilnej. Drogą wspomnianych firm nie zamierza podążać LG – koreański gigant zapowiada walkę o silną pozycję w branży.
Azjatycka firma przyznała, iż popełniła sporo błędów w zakresie produkcji i realizacji smartfonów, ale jednocześnie zaznaczyła, że to przeszłość – teraz Koreańczycy chcą wrócić do gry. Jeden z wiceprezesów korporacji stwierdził wprost, iż firma nie ma innego wyjścia prócz skupienia się na rynku „inteligentnych telefonów”. Zwykłe słuchawki będą jeszcze stanowić część oferty korporacji, ale w niedużej ilości.
Przedstawiciel koreańskiego producenta poinformował, że korporacja będzie się skupiać na kompleksowym rozwoju trzech najważniejszych komponentów: innowacjach technologicznych, oprogramowaniu oraz marce. Decydenci giganta nie wykluczają, że w najbliższych latach firmę czeka sporo wyzwań i problemów, ale wszystko ma być załatwione po myśli producenta. Zarówno pracownicy firmy, jak i niezależni eksperci podkreślają, że na korzyść LG przemawia fakt, iż korporacja w przeciwieństwie do RIM działa w wielu sektorach i może sobie pozwolić na straty w oddziale mobilnym i kilkuletnie wspieranie tej gałęzi, dzięki pieniądzom uzyskanym w innych segmentach.
Źródło: IntoMobile
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Motorola potężnie zyskuje na popularności w USA. Producent zajmuje już zasłużone 3 miejsce. Czyżby Amerykanom…
Spróbujesz zgadnąć w ciemno, co tak naprawdę zmieni się w specyfikacji Samsunga Galaxy S25? To…
Który smartfon wśród tych ze składanym ekranem będzie mieć największą baterię? vivo X Fold 4…
Składany smartfon Samsung Galaxy Z Flip6 może być Twój całkiem za darmo. O ten model…
Producent niemal oficjalnie dał nam do zrozumienia, że realme GT 7 Neo otrzyma ogromną baterię…
Uber nie chce wozić już tylko Polaków, ale także ich paczki i przesyłki. Taka nowość…