Wraz z upływem lat kobiety coraz rzadziej komunikują się ze swoimi partnerami i więcej uwagi zaczynają poświęcać młodszemu pokoleniu. Do takich wniosków doszła międzynarodowa grupa badaczy z Wielkiej Brytanii, Finlandii, USA oraz Węgier, która przeanalizowała dwa miliardy połączeń telefonicznych i SMSów wykonanych przez 3,2 mln abonentów w ciągu siedmiu miesięcy. Co przez to udowodnili?
Na początku badań uczeni mieli określoną pulę informacji: płeć, wiek, długość połączeń, czy liczbę przesłanych wiadomości tekstowych. Dane te zapewnił im jeden z europejskich operatorów, pragnący zachować anonimowość. A co otrzymali na koniec analiz? Zdaniem naukowców, udało im się udowodnić ewolucyjną teorię dotyczącą roli kobiety w przetrwaniu genów.
Zmiana sieci kontaktów pokazuje, jak z upływem czasu transformacji ulegają społeczne strategie mężczyzn i kobiet. Panowie raczej nie mają określonego systemu w kontaktach z innymi, natomiast płeć piękna zna swoją społeczną rolę oraz cele i podąża za nimi. Wygląda to mniej więcej tak: kobiety wolą utrzymywać kontakty z płcią przeciwną, gdy znajdują się w wieku rozrodczym, natomiast po ukończeniu 45 roku życia panie przenoszą swoją uwagę na młodsze przedstawicielki swej płci, ponieważ zależy im na wnukach.
Na koniec warto podkreślić, że mężczyźni w tracie swojego życia częściej kontaktują się ze swoimi dziewczynami/narzeczonymi/żonami, choć korzystają z telefon dużo rzadziej, niż kobiety.
Źródło: Compulenta
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawia się coraz więcej przecieków na temat Nothing Phone 3 - tym razem…
Wielki powrót vivo do Polski to już fakt! Producent zaprezentował aż cztery smartfony, a wśród…
W sieci pojawiała się pełna lista smartfonów Xiaomi, Redmi i POCO z aktualizacją do HyperOS…
Jest cienki i wytrzymały, ma pojemną baterię oraz istnie flagowy element, a do tego jest…
Sony Xperia 1 VII przed premierą pojawiła się na zdjęciach na żywo. Fioletowy wariant to…
Epic Games rozdaje perełkę od indie studia – gracze przez najbliższy tydzień mogą odebrać za…