LG jest gotowe do wprowadzenia na rynek nowego smartfona klasy podstawowej, który dołączy do serii LG W, zaprezentowanej w roku ubiegłym. Potwierdza to jedna ze stron Google. Co wiemy o specyfikacji LG W20?
Pod koniec czerwca ubiegłego roku LG wprowadziło do oferty trzy smartfony z niskiego segmentu należące do nowej serii LG W – W10 , W30 i W30 Pro. Teraz przyszedł czas na wypełnienie luki pomiędzy dwoma pierwszymi modelami, gdyż nadchodzi LG W20.
Jego specyfikacja i wygląd jedno określają grupę odbiorców – mniej wymagający lub ubożsi klienci, którzy potrzebują smartfona do codziennych zadań, a rozrywka schodzi na drugi plan.
Częściowa specyfikacja techniczna
Zgodnie z informacjami ujawnionymi na stronie, LG W20 będzie wyposażony w wyświetlacz o rozdzielczości HD+ (720 × 1520 pikseli). Render ujawnia wycięcie w kształcie kropli wody i dość grube ramki wokół ekranu, którego przekątna nie została jeszcze ujawniona.
Ponieważ nie widać tyłu smartfona trudno jest powiedzieć, ile aparatów będzie posiadać, a także czy będzie tam czytnik linii papilarnych. Być może LG w celu maksymalnego zredukowania kosztów produkcji postawi wyłącznie na zabezpieczenie za pomocą skanu twarzy, a zatem na najmniej bezpieczne.
LG W20 otrzyma układ SoC Spreadtrum SC9863A zaprezentowany w 2018 roku, który będzie współpracował z 3 GB pamięci RAM. Warto przypomnieć, że Spreadtrum SC9863A składa się z 8-rdzeniowego procesora ARM Cortex-A55 o taktowaniu dochodzącym do 1.6 GHz, a także układu graficznego PowerVR GE8322.
Ten niskobudżetowy SoC wykorzystany został między innymi w telefonach marki Alcatel i ZTE, takich jak Alcatel 1S i ZTE Blade A5 2019. Ten zestaw ma zagwarantować stabilne działanie systemu Android 9 Pie z interfejsem producenta.
Data premiery i cena
Niestety na ten moment nie mamy większej ilości informacji na temat LG W20. Data premiery nie jest zatem znana, aczkolwiek debiut nastąpić powinien jeszcze przed targami w Barcelonie, gdyż śmiem wątpić, aby Koreańczycy chcieli chwalić się tym modelem.
Jeśli chodzi natomiast o cenę, to nie powinna przekroczyć 8999 rupii indyjskich, czyli około 500 złotych.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.