>
Kategorie: Android Apple Ciekawostki Google iOS Newsy Telefony

Zgadniecie, na co użytkownicy iPhone’ów wydali w ubiegłym roku 3,6 miliarda dolarów?

Z raportu Sensor Tower dowiadujemy się, że użytkownicy iOS coraz chętniej decydują się na płatne subskrypcje w usługach sieciowych. W przypadku Androida również odnotowano w tym względzie wzrost i co ciekawe — jest on znacznie wyższy, niż w ekosystemie Apple.

Usługi abonamentowe to znak naszych czasów. Zamiast kupować produkty, najczęściej decydujemy się na zapłatę za możliwość korzystania z ich dobrodziejstwa. Dotyczy to muzyki, gier, filmów, a nawet programów użytkowych. Nie będę raczej daleki od prawdy, jeśli zaryzykuję i powiem, że w niedalekiej przyszłości subskrypcją mogą zostać objęte również systemy, pod kontrolą których pracują przeróżne urządzenia. Nie wszystkim się to podoba, jednak najwyraźniej przywykliśmy do rzeczonego modelu, a przynajmniej na to wskazują liczby.

Ile Amerykanie wydają na subskrypcje?

Dane te dotyczą użytkowników smartfonów ze Stanów Zjednoczonych, ale informacje te nie powinny w drastyczny sposób odbiegać od sytuacji na rynku polskim. Dlatego też skupmy się bezpośrednio na liczbach, bo te są naprawdę interesujące.

Okazuje się, że użytkownicy iPhone’ów na subskrypcje wydali w ubiegłym roku aż 3,6 mld dolarów, podczas gdyż w 2018 roku mówiono o kwocie 3,7 mld dolarów, a w 2017 — 1,9 mld dolarów. Jeśli zaś chodzi o Androida, mówimy o wyniku 1,1 mld w 2019 roku, 775 mln w 2018 roku i 514 mln w 2017 roku. Czyżby osoby pracujące na urządzeniach z Zielonym Robotem niechętnie decydowały się za subskrypcje? Nie do końca tak to wygląda.

Owszem, użytkownicy Androida wydali na subskrypcje sumarycznie mniej, jednak wzrost wydanych kwot w stosunku dla lat ubiegłych jest tutaj spektakularny. Mówimy o progresie na poziomie 42 proc. rok do roku, co oznacza, że wspomniana grupa coraz chętniej sięga do kieszeni w celu zakupu przeróżnych usług i jeśli trend ten utrzyma się, niebawem dogonią na tym polu „iPhoniarzy”.

Z ciekawości, ile wydajecie na comiesięczne subskrypcje?

https://www.gsmmaniak.pl/1094078/apple-iphone-se-2-6-mln-sprzedaz/

Źródło 1, 2

Marcin Karbowiak

 Redaktor serwisów internetowych, fan Apple, fetyszysta usług Google.

Najnowsze artykuły

  • Promocje

Kilkaset złotych oszczędności i wyjątkowy flagowiec w kieszeni. Tak dobrej promocji jeszcze nie było

Składany flagowiec w super promocji? Motorola razr 50 Ultra po raz pierwszy doczekała się aż…

24 listopada 2024
  • Newsy
  • Tablety

Jest tani, ma metalową obudowę i LTE na pokładzie. Powitaj nowy tablet dla oszczędnych

Segment tanich tabletów przeżywa rozkwit. Świeżo zaprezentowany Teclast M50 Mini dołącza właśnie do niedrogich pobratymców…

24 listopada 2024
  • Newsy
  • Realme
  • Telefony

Kopiuj-wklej, kopiuj-wklej. Powodzenia w sprzedaży takiego smartfonu

Tanie realme zdobyło kolejną certyfikację. Szykuje się globalne ogłoszenie niskobudżetowca. Niedługo realme Note 60x będzie…

24 listopada 2024
  • Promocje

Słuchawki Apple w super cenie. W promocji Black Friday kupisz świetne AirPods Pro 2

Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…

24 listopada 2024
  • Newsy
  • Oppo
  • Tablety

Dobra specyfikacja pójdzie w parze za rozsądną ceną. Jutro premiera, więc sprawdź, co wiemy

Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…

24 listopada 2024
  • Newsy
  • Oppo
  • Telefony

Wszystko o serii OPPO Reno 13 (Pro) przed premierą. Jeśli się to potwierdzi, nadciągają bestsellery

Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…

24 listopada 2024