>
Kategorie: Android Apple Ciekawostki Google iOS Newsy Telefony

Zgadniecie, na co użytkownicy iPhone’ów wydali w ubiegłym roku 3,6 miliarda dolarów?

Z raportu Sensor Tower dowiadujemy się, że użytkownicy iOS coraz chętniej decydują się na płatne subskrypcje w usługach sieciowych. W przypadku Androida również odnotowano w tym względzie wzrost i co ciekawe — jest on znacznie wyższy, niż w ekosystemie Apple.

Usługi abonamentowe to znak naszych czasów. Zamiast kupować produkty, najczęściej decydujemy się na zapłatę za możliwość korzystania z ich dobrodziejstwa. Dotyczy to muzyki, gier, filmów, a nawet programów użytkowych. Nie będę raczej daleki od prawdy, jeśli zaryzykuję i powiem, że w niedalekiej przyszłości subskrypcją mogą zostać objęte również systemy, pod kontrolą których pracują przeróżne urządzenia. Nie wszystkim się to podoba, jednak najwyraźniej przywykliśmy do rzeczonego modelu, a przynajmniej na to wskazują liczby.

Ile Amerykanie wydają na subskrypcje?

Dane te dotyczą użytkowników smartfonów ze Stanów Zjednoczonych, ale informacje te nie powinny w drastyczny sposób odbiegać od sytuacji na rynku polskim. Dlatego też skupmy się bezpośrednio na liczbach, bo te są naprawdę interesujące.

Okazuje się, że użytkownicy iPhone’ów na subskrypcje wydali w ubiegłym roku aż 3,6 mld dolarów, podczas gdyż w 2018 roku mówiono o kwocie 3,7 mld dolarów, a w 2017 — 1,9 mld dolarów. Jeśli zaś chodzi o Androida, mówimy o wyniku 1,1 mld w 2019 roku, 775 mln w 2018 roku i 514 mln w 2017 roku. Czyżby osoby pracujące na urządzeniach z Zielonym Robotem niechętnie decydowały się za subskrypcje? Nie do końca tak to wygląda.

Owszem, użytkownicy Androida wydali na subskrypcje sumarycznie mniej, jednak wzrost wydanych kwot w stosunku dla lat ubiegłych jest tutaj spektakularny. Mówimy o progresie na poziomie 42 proc. rok do roku, co oznacza, że wspomniana grupa coraz chętniej sięga do kieszeni w celu zakupu przeróżnych usług i jeśli trend ten utrzyma się, niebawem dogonią na tym polu „iPhoniarzy”.

Z ciekawości, ile wydajecie na comiesięczne subskrypcje?

https://www.gsmmaniak.pl/1094078/apple-iphone-se-2-6-mln-sprzedaz/

Źródło 1, 2

Marcin Karbowiak

 Redaktor serwisów internetowych, fan Apple, fetyszysta usług Google.

Najnowsze artykuły

  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Wygląda jak iPhone, jest cienki jak brzytwa (7.29mm), ma sporą baterię i nie zdziwię się, jak zaraz wygra jakąś nagrodę

Honor 400 Lite to iPhone 16 Plus z Androidem. Tak najprościej można opisać nową premierę,…

2 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Telefony
  • Vivo

Te 5 premier wystarczy, żebyś jak ja czekał na powrót tego producenta do Polski

vivo wraca do Polski i dobrze by było, gdyby ten powrót zawierał 5 nowych premier.…

2 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Samsung
  • Wearables

Powrót kultowego elementu w smartwatchu Samsung. Premiera w tym roku

Seria Samsung Galaxy Watch 8 zadebiutuje już za kilka miesięcy, a my już wiemy, czego…

2 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Sony
  • Telefony

Co zmieni się w nowej Xperii? Cóż, niewiele, ale za to poprzednik może stanieć

Wygląda na to, że premiera Sony Xperia 1 VII to kwestia tygodni. Do sieci trafiły…

2 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Oppo
  • Telefony

Chciałeś świetnego telefonu do zdjęć z płaskim ekranem? Ten producent nie może się doczekać, by Ci taki sprezentować

W sieci pojawiły się już pierwsze przecieki o Oppo Reno 14. Smartfon ma sporo do…

2 kwietnia 2025
  • Lenovo
  • Motorola
  • Newsy

Motorola i Lenovo otwierają pierwszy showroom w Polsce. Promocje na otwarcie

Lenovo i Motorola zapraszają do pierwszego w Polsce i drugiego w Europie showroomu obu marek.…

2 kwietnia 2025