To już niemal pewne: Amazon zadebiutuje w Polsce. Sprawdziliśmy, co to oznacza dla kupujących, jak mogą zostać dostarczone paczki, co z polityką zwrotów oraz czy będziecie mogli korzystać z Amazon Prime. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o Amazonie w Polsce.
Zapewne wielu z Was słyszało już o debiucie sklepu Amazon w Polsce. Tak z osiem razy. W tym przypadku serwis źródłowy twierdzi jednak, że rozmowy są znacznie bardziej zaawansowane, przetestowano również dostawców. Co jednak z Amazon Prime i zwrotami?
Gazeta Wyborcza twierdzi, że tym razem debiut Amazonu w Polsce to kwestia niedalekiej przyszłości. Wiecie zapewne, co to oznacza, bo na gsmManiaKu dość często zdarza nam się pisać o bardzo dobrych ofertach na smartfony, które można znaleźć w niemieckim, włoskim czy hiszpańskim oddziale tego sklepu. Możemy spodziewać się atrakcyjnych promocji i mocnej konkurencji dla rodzimych sklepów.
Obecnie, oprócz korzystania ze wspomnianych krajów, w Polsce Amazon nie jest w zasadzie sklepem. Zatrudnienie można tam znaleźć jedynie w magazynach i centrach logistycznych. Spolszczenie niemieckiej wersji witryny to nieco za mało. I tu pojawia się następny problem.
Na pewno wielu z Was korzysta z usługi Allegro Smart. Serwis aukcyjny w ten sposób dostarcza sporo ułatwień dla użytkowników płacących abonament. Podobną, choć bardziej rozbudowaną usługą jest Amazon Prime. Na obecną chwilę na stronie Amazon.de zobaczycie taką informację – Polski nie ma na liście krajów, które są objęte takim rozwiązaniem. Tanio nie jest, ale pamiętajcie, że to świetna opcja dla posiadaczy Kindle’a.
Zacznijmy od dostarczania. Nie wiem, czy jest się z czego cieszyć, bo według nieoficjalnych informacji ma je dostarczać Poczta Polska, która miała już pomyślnie przejść testy i spełnić wymagania Amazonu (ani sama Poczta, ani Amazon nie skomentowały jeszcze sprawy). Sklep Bezosa znany jest z tego, że paczki dostarczane są oczywiście. Poczta Polska stereotypowo znana jest z tego, że paczki dostarczane są…kiedyś.
Na koniec zostawiłem politykę zwrotów. Jeśli kiedyś zdarzyło Wam się dokonać zakupów na Amazonie, a później je zwrócić, to wiecie, o czym mówię. Sklep dba głównie o to, by to klient był zadowolony i w tym upatruję największą przewagę nad lokalnymi sprzedawcami. Można powiedzieć, że wolą oszczędzać czas, niż stracić klienta w zamian za parę groszy.
Jesteśmy Partnerem Amazon i otrzymujemy wynagrodzenie z tytułu określonych zakupów dokonywanych za pośrednictwem linków.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…