Huawei dzieli i rządzi na rynku weareables. Smartwatche i słuchawki chińskiego producenta pokryły 55 procent zapotrzebowania rynku w czwartym kwartale 2019 roku. Czy i Ty masz jedno z ich urządzeń?
Huawei może mieć spore problemy w związku z aplikacjami Google (chyba, że zdoła nas wszystkich przekonać, że App Gallery jest równie dobre, co Sklep Play) i koronawirusem, ale jest jeden segment ich produktów, w którym radzą sobie doskonale. I wcale niewykluczone, że sam się do tego przyczyniłeś.
Smartwatche i słuchawki od Huawei niezmiennie cieszą się popularnością. Do Cupertino i ich Apple Watcha oraz AirPods droga jeszcze daleka, ale CEO Huawei podzielił się dzisiaj informacją o sporym sukcesie. Według przedstawionych przez niego danych, weareables chińskiego producenta drugi rok z rzędu zwiększyły swoją obecność na rynku o 100 procent.
Biorąc pod uwagę, jak dobre są takie produkty jak Huawei Watch GT2 czy Huawei FreeBuds 3, to jakoś mnie to nie dziwi. Huawei nie poddaje się tez trendowi mocnego zwiększania ceny swoich urządzeń, które cieszą się popularnością. Z drugiej strony, producent nie jest za bardzo w pozycji, która pozwoliłaby mu na agresywną politykę cenową, nie tylko w przypadku smartfonów.
Więcej cyferek? Mamy na przykład taką: 55 procent sprzedanych weareables na świecie w czwartym kwartale 2019 roku to sprzęty Huawei. Coś mi się wydaje, że Chińczykom nie braknie środków na to, aby w końcu stworzyć realne zagrożenie dla Google i postawić na swoją własną wersję Androida, całkowicie niezależną od jego twórców.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…
Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…
Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…
Już w najbliższy poniedziałek jeden z polskich sklepów odpali kolejne promocje z okazji Black Friday…
Pojemna bateria i energooszczędny procesor trafi do nowego realme C75. Długi czas pracy będzie kartą…
ASUS Zenfone 11 Ultra to tegoroczny flagowiec producenta. Podczas premiery kosztował grubo ponad cztery tysiące,…