Redmi Note 9 i Redmi Note 9 Pro zamówisz już dziś – wystartowała pierwsza polska sprzedaż nowych średniaków Xiaomi. Ceny serii Redmi Note 9 wydają się rozsądne, a dorzucane prezenty da się uznać za praktyczne. Czy kupić Redmi Note 9 lub Redmi Note 9 Pro?
Polska premiera smartfonów Redmi Note 9 i Redmi Note 9 Pro odbyła się w zeszłym tygodniu, a dziś (22 maja) wystartowała ich pierwsza sprzedaż – tzw. Flash Sale.
Redmi Note 9 i Redmi Note 9 Pro zamówisz obecnie w Mi-home, czyli w autoryzowanym, oficjalnym sklepie Xiaomi w Polsce.
Do wyboru są dwie wersje kolorystyczne Redmi Note 9 (Polar White i Midnight Grey) i jedna wersja pojemnościowa Redmi Note 9 Pro (Interstellar Grey), oferowane w następujących cenach:
To jeszcze nie wszystko, gdyż producent przygotował prezenty. Do zgarnięcia jest 6-miesięczna ochrona ekranu premium od przypadkowych ( 😉 ) uszkodzeń w przypadku obu modeli, a także voucher na następne zakupy o wartości 50 złotych przy wyborze Redmi Note 9 i opaska Mi Band 4, gdy kupisz Redmi Note 9 Pro.
Telefony z serii Redmi Note 9 znamy już doskonale. Jeśli chcesz przypomnieć sobie ich specyfikację, to koniecznie zapoznaj się z wpisem poświęconym oficjalnej prezentacji.
https://www.gsmmaniak.pl/1137925/xiaomi-redmi-note-9-redmi-note-9-pro-oficjalnie-cena-specyfikacja/
Jeżeli szukasz przecen i promocji i nie chcesz przegapić dobrych okazji, zachęcam do śledzenia naszego maniaKalnego profilu Łowcy Promocji na facebooku. Codziennie sprawdzamy co ciekawego można znaleźć w Sieci.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
iQOO Z10 (Z10x, Z10 Turbo i Z10 Turbo Pro) oraz vivo Y300 GT i Y300…
Google Pixel 9a to moim zdaniem najciekawszy telefon tego producenta od lat. Teraz jego atrakcyjność…
PKO BP bije na alarm, apelując do wszystkich klientów banku. Chodzi o e-maile dotyczące aktualizacji…
Komu tanie Xiaomi w polskiej promocji? POCO C75 w wersji 8/256 GB kosztuje teraz tylko…
Honor 400 i Honor 400 Pro zdradziły pierwsze istotne szczegóły na temat swojej specyfikacji. Mają…
Słuchawki w cenie poniżej 1000 zł to segment, w którym konkurencja jest naprawdę mocna. Mamy…