Zdaje się, że T-Mobile zaliczyło solidną awarię o ogólnopolskim zasięgu. Sporo osób z różnych części naszego kraju (w tym ja) ma problem z internetem, który po prostu nie działa. Też nie możesz połączyć się z siecią T-Mobile?
Mniej więcej od godz. 11.20 pojawią się coraz liczniejsze doniesienia o ogólnopolskiej awarii sieci w T-Mobile. Skalę problemu pokazuje mapka serwisu Downdetector:
Najwięcej klientów mówi o braku mobilnego internetu – to niemal 60% wszystkich zgłoszeń. Dotyczy to także wirtualnych operatorów, pracujących na sieci T-Mobile, co potwierdzam jako klient Heyah.
Problem objawia się tym, że nie widzę ikonki informującej o dostępie sieci, więc internet mobilny nie działa. Nie odnotowałem za to problemu z nawiązaniem połączenia lub wysłaniem wiadomości tekstowej – czynności te odbywają się całkowicie normalnie.
Co ciekawe, mam osobny internet mobilny w T-Mobile (z routerem) i on działa jak należy, więc operator nie padł całkowicie.
Oczywiście wiele zależy od lokalizacji, gdyż w zależności od miejscowości problemy są różne – raporty użytkowników wspominają bowiem nie tylko o braku internetu, ale także jakichkolwiek innych usług lub tylko wybranych. Daj znać, jak jest u Ciebie.
T-Mobile jeszcze nie zabrało głosu w sprawie awarii, ale zapewne zrobi to w najbliższej przyszłości.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.