Smartwatch OPPO Watch otrzymał kolejną certyfikację pochodzącą z innego obszaru niż Chiny – zegarek ma pojawić się w Stanach Zjednoczonych, a niebawem będzie mógł trafić także do Europy. Czy OPPO Watch to smartwatch warty zakupu?
Podczas premiery OPPO Watch, czyli pierwszego zegarka spod znaku OPPO, nie mogliśmy być pewni, czy trafi on także do globalnej sprzedaży. Teraz, kiedy model otrzymuje kolejne zagraniczne certyfikacje, możemy być o tym w zasadzie przekonani.
OPPO Watch otrzymał właśnie certyfikację amerykańskiej komisji FCC i oprócz w USA ma się docelowo pojawić także w Europie – miejmy nadzieję, że oznacza to pełną dystrybucję w Polsce.
Nadciąga konkurent Apple Watch
Nie wiemy, ile OPPO Watch może kosztować w Europie, ale znamy jego chińskie wartości. W wersji 41 mm zegarek kosztuje w przeliczeniu 845 zł netto, a w wariancie 46 mm aż 1125 zł netto. Nie jest więc tanio, ale OPPO nigdy nie uznawało się za budżetową markę.
Chińczycy skonstruowali OPPO Watch do rywalizacji z Apple Watch, który jest niekwestionowanym królem zegarków – potwierdzają to także wyniki sprzedaży smartwatchów na całym świecie. Skoro Apple wysoko się ceni, OPPO, o ile chce z nim walczyć, musi postępować podobnie.
Europejskie ceny OPPO Watch na pewno urosną i to o kilkaset złotych, dlatego w końcowym rozrachunku nie jestem pewny jego szybkiego sukcesu. W końcu OPPO mocno wzorowało się na Apple i skopiowało wiele cech Apple Watcha, a przy tym nie obniżyło cen.
OPPO Watch nie ma bogatszych funkcji od zegarka Apple, a przy tym może kosztować bardzo podobne pieniądze. W tej sytuacji wybór jest oczywisty i większość maniaKów wolałaby zakupić smartwatch z Ameryki – tym bardziej że wspiera on synchronizację z iPhone’ami, które są dużo popularniejsze od telefonów OPPO.
Jestem szalenie ciekawy, jak OPPO z tego wybrnie i czy druga generacja OPPO Watch pójdzie w nowym kierunku. Napiszcie w komentarzach, co Wy sądzicie o nadciągającej alternatywie od OPPO – jej specyfikację poznacie poniżej:
Ceny Oppo Watch
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.