Weareables Amazfit doczekały się nowej aktualizacji aplikacji. Oprogramowanie do współpracy z urządzeniami ubieralnymi od Xiaomi zyskało nową nazwę i design. Czy Zepp sprawi, że użytkownicy chętniej sięgną po inteligentne urządzenia od Xiaomi i Amazfit?
Aplikacja dla inteligentnych zegarków od Xiaomi doczekała się poważnego odświeżenia. Aktualizacja przyniosła nowy design, funkcje oraz nazwę. Co potrafi aplikacja Zepp i czy teraz zakup smartwatchy Xiaomi stał się lepszym pomysłem?
Zepp to nazwa kalifornijskiej spółki, którą Huami i Amazifit nabyły w 2018 roku. Bardziej istotne od nazewnictwa są oczywiście zmiany, które zaszły w aplikacji – a tych jest sporo. Aplikację Zepp nadal jednak znajdziesz w Sklepie Play i App Store, jeśli w wyszukiwarkę wpiszesz frazę Amazfit.
Zmiana brandingu wiąże się z nowym profilem działalności. Amazfit będzie odpowiadał za weareables, a Zepp to usługa służąca do ułatwienia użytkownikowi zarządzania jego aktywnym życiem. To centrum zarządzania sportem, zbierania danych o jakości snu czy ilości pokonanych kroków i śledzenia postępów. Może się to też wiązać z podpięciem do aplikacji większej ilości urządzeń, niż tylko jednego smartwatchy czy opaski.
Zmiany wizualne również zasługują na duży plus. Jest poważniej, a zakładki sprawiają wrażenie dobrze przemyślanych. To duży postęp w jakości aplikacji sportowej od Xiaomi, która do tej pory była – delikatnie rzecz biorąc – nieporządna. Użytkownicy dostali nowy argument, by rozważyć zakup sprzętu od Amazfit.
Wydaniu nowej aplikacji towarzyszyła premiera nowych zegarków od Xiaomi. Zepp E Circle i Zepp E Square to segment premium w ofercie tego producenta. Ceny nie są złe, ale linia na pewno zrywa z wizerunkiem budżetowych modeli.
Niektóre modele, które wykorzystują nową aplikację Zepp znajdziesz w naszym zestawieniu najlepszych smartwatchy na rynku. Oczywiście są tam również inne zegarki od pozostałych producentów z różnych półek cenowych.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.