Chińskie koncerny coraz chętniej eksplorują Europę w poszukiwaniu nowych klientów. Sukces Xiaomi i Oppo sprawił, że swoich sił na Starym Kontynencie próbuje także Vivo. Firma wystartuje w naszym kraju z ofertą smartfonów i słuchawek bezprzewodowych.
Vivo wchodzi do Europy. Polska jest na liście!
Vivo to bez wątpienia największy producent smartfonów, który nie posiadał do tej pory żadnego przedstawicielstwa w Europie. Ta sytuacja jednak właśnie się zmienia, bowiem przedstawiciele firmy poinformowali o otwarciu kanałów dystrybucyjnych i oddziałów w sześciu krajach Starego Kontynentu, wśród których znajduje się Polska.
Trzeba przyznać, że znajdujemy się w doborowym towarzystwie Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.
„Bardzo się cieszymy, że wchodzimy do Europy, możemy oficjalnie się przedstawić i wprowadzić naszą pierwszą linię produktów na rynki europejskie. Bieżący rok był bardzo trudny dla wszystkich – ludzi i firm na całym świecie, wiele zdążyło się zmienić.
Nie zmieniło się jednak nasze zaangażowanie na rzecz potrzeb użytkowników i firm w Europie, bowiem niezmiennie kierujemy się i nadal będziemy się kierować naszą filozofią Benfen”– powiedział Denny Deng, wiceprezes vivo i prezes europejskiego oddziału firmy
Jakie smartfony Vivo zadebiutują w Polsce?
Rzecz jasna najbardziej interesujące jest to, jakie produkty zaoferuje na start marka Vivo. Głównym elementem premierowej oferty jest smartfon Vivo X51 5G, który może się pochwalić główną kamerą z wbudowanym gimbalem i oczywiście – jak wskazuje sama nazwa – obsługą łączności 5G.
Vivo X51 5G debiutuje w Polsce! Tak niezwykłego aparatu nie ma żaden konkurent
Oprócz tego firma wprowadzi również do sprzedaży szereg urządzeń ze średniej półki z serii Y (Y70, Y20 i Y11), które mają pomóc w odniesieniu sukcesu w segmencie urządzeń do 300 euro, w którym – według danych Vivo – sprzedawanych jest aż 62,5% smartfonów w Europie.
Vivo w Polsce to nie tylko telefony
Ponadto firma Vivo przedstawiła dwa urządzenia dodatkowe, a konkretnie dwa typy słuchawek bezprzewodowych, wyposażonych w funkcję Google Assistant.
Pierwszy z tych produktów, Vivo Wireless Sport, przeznaczony jest dla aktywnych użytkowników, którzy chcą słuchać muzyki w ruchu, z kolei drugi produkt to słuchawki Vivo True Wireless Earphones (TWS).
Pozostaje mieć nadzieję, że początkowa oferta Vivo bardzo szybko ulegnie powiększeniu, a kolejne nowości chińskiego koncernu będą trafiać do Europy jeśli nie równo, to z pewnością niedługo po chińskiej premierze.
Czekacie na któreś z urządzeń od Vivo?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.