POCO jako marka bije kolejne rekordy. W zaledwie 5 dni producentowi udało się sprzedać milion smartfonów tylko na jednym – wprawdzie indyjskim, ale jednak – rynku.
POCO w 2020 roku zmieniło strategię i w obrębie sub-marki Xiaomi zaczęło pojawiać się więcej urządzeń. Niektóre z nich nigdy nie trafiły do Polski – a przynajmniej nie pod logo POCO, ale to interesujące modele. Powiedzieć, że sprzedają się dobrze, to nic nie powiedzieć. Milion w 5 dni na jednym krajowym rynku to niesamowity wynik.
No dobra – trzeba uczciwie przyznać, że miało to miejsce podczas wyprzedaży w Indiach, które są olbrzymim rynkiem, a POCO ma tam doskonałą pozycję jako producent. Z drugiej strony, Apple w ciągu 48 godzin sprzedało około 6 milionów swoich smartfonów, a przecież są nieporównywalnie silniejszą marką – i mowa tu o całym świecie. Sukces POCO jest bezdyskusyjny.
W wyprzedaży brały udział tylko cztery modele: tani jak barszcz POCO C3, POCO M2. POCO X2 oraz POCO X3. Nie dość, że były oferowane w niższej cenie, to jeszcze dodatkowym bonusem był korzystny cashback. Szkoda, że u nas nie trafiają się takie wyprzedaże – choć dzisiejsza promocja na Xiaomi jest niezła.
Trzeba jeszcze dodać, że jednym z motorów napędowych wyprzedaży był niesamowity POCO X3 NFC. Chyba nikogo to nie dziwi, bo nawet w polskiej cenie jest bardzo opłacalny, a przecież w Indiach jego cena jest jeszcze korzystniejsza. Gdyby jeszcze producent pokazał nam następcę POCO F1. Marzenia się spełniają, bo plotek o tym modelu nie brakuje.
Ceny Xiaomi POCO X3 NFC
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.