Lenovo i Motorola postanowiły nieco lepiej skategoryzować swoje smartfony. Lenovo zajmie się produkcją urządzeń gamingowych i budżetowych, które wydawane będą pod nazwą Lemon. Czy coś więcej zmieni się w kwestii ich nowych smartfonów?
Popularność Lenovo
Lenovo to marka, której najważniejszymi produktami zdecydowanie nie są smartfony. O Lenovo słyszymy znacznie częściej w kontekście np. laptopów. Firma wciąż działa jednak na rynku telefonów, choć w tym roku doczekaliśmy się od producenta jedynie smartfonów gamingowych. Jakie są dalsze plany marki?
Lenovo jest też właścicielem Motoroli – ta jest już zdecydowanie bardziej różnorodna i płodna, jeśli chodzi o wypuszczanie nowych smartfonów. Te dwie firmy od teraz skupią się na lepszym skategoryzowaniu swoich produktów.
Motorola kończy z budżetowcami
Jak mówią przedstawiciele Lenovo, Motorola skupi się na tworzeniu smartfonów z półki średniej oraz premium, a Lenovo będzie wydawać dwie serie smartfonów, Legion– czyli tak jak dotychczas urządzenia gamingowe, oraz Lemon– czyli smartfony budżetowe.
Nowa (?) seria
Seria Lemon była już wcześniej dostępna w ofercie firmy. Smartfon Lenovo Lemon K3 miał swoją premierę w 2014 roku, kosztował po przeliczeniu na złotówki nieco ponad 500 złotych i miał konkurować z tanimi smartfonami chińskich producentów.
Reaktywacja serii Lemon ma sprawić, że w portfolio Motoroli nie znajdziemy już tych najtańszych urządzeń. Czy firmie Lenovo opłaca się rywalizacja z chińskimi budżetowcami? Czy nowa nazwa urządzeń tak naprawdę coś zmieni? O tym przekonamy się zapewne w niedalekiej przyszłości, bo data premiery pierwszego urządzenia nowej-starej serii zapowiedziana jest jeszcze na koniec tego roku.
Sprawdź też:
Xiaomi królem smartfonów w Polsce! Co ciekawe, Polacy przekonują się także do innej marki
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.