Wczoraj informowaliśmy Was o uruchomieniu serwisu Music Hub, do którego koreański gigant wykorzystał przejętą jakiś czas temu firmę mSpot. Na tym inwestycje azjatyckiej korporacji się nie kończą. Teraz w Sieci pojawiły się doniesienia, iż Samsung kupił Nanoradio. Czym zajmuje się ten podmiot? I jak mogą go wykorzystać Koreańczycy? Okazuje się, że bardzo sensownie. Zapraszamy do lektury.
Nanoradio to szwedzki producent wydajnych energetycznie modułów Wi-Fi. Firma zapewne zostanie wykorzystana do produkcji smartfonów, tabletów oraz wszelkich sprzętów multimedialnych. Eksperci przekonują, iż ta inwestycja może wyjść Samsungowi na dobre i wpłynie ona na poprawę wydajności gadżetów koreańskiej korporacji. A na tym skorzystamy przede wszystkim my – klienci.
Warto zauważyć, iż Samsung stosunkowo rzadko dokonuje przejęć, więc całkiem prawdopodobne, że firmie bardzo zależy na wydłużeniu pracy swoich urządzeń mobilnych. Zwłaszcza, że technologia Wi-Fi staje się coraz popularniejsza i rynek patrzy na nią z wielką nadzieją. A z nowym nabytkiem Koreańczycy mają szansę wyróżnić swe produkty na rynku i zainteresować najnowszymi osiągnięciami nie tylko klientów indywidualnych, ale też inne firmy.
Kwota, jaką Samsung wyłożył na przejęcie nie jest znana, ale w przypadku właściwego wykorzystania umiejętności i doświadczenia pracowników firmy, inwestycja pewnie okaże się bardzo opłacalna.
Źródło: PCWorld
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.