Wczoraj informowaliśmy Was o uruchomieniu serwisu Music Hub, do którego koreański gigant wykorzystał przejętą jakiś czas temu firmę mSpot. Na tym inwestycje azjatyckiej korporacji się nie kończą. Teraz w Sieci pojawiły się doniesienia, iż Samsung kupił Nanoradio. Czym zajmuje się ten podmiot? I jak mogą go wykorzystać Koreańczycy? Okazuje się, że bardzo sensownie. Zapraszamy do lektury.
Nanoradio to szwedzki producent wydajnych energetycznie modułów Wi-Fi. Firma zapewne zostanie wykorzystana do produkcji smartfonów, tabletów oraz wszelkich sprzętów multimedialnych. Eksperci przekonują, iż ta inwestycja może wyjść Samsungowi na dobre i wpłynie ona na poprawę wydajności gadżetów koreańskiej korporacji. A na tym skorzystamy przede wszystkim my – klienci.
Warto zauważyć, iż Samsung stosunkowo rzadko dokonuje przejęć, więc całkiem prawdopodobne, że firmie bardzo zależy na wydłużeniu pracy swoich urządzeń mobilnych. Zwłaszcza, że technologia Wi-Fi staje się coraz popularniejsza i rynek patrzy na nią z wielką nadzieją. A z nowym nabytkiem Koreańczycy mają szansę wyróżnić swe produkty na rynku i zainteresować najnowszymi osiągnięciami nie tylko klientów indywidualnych, ale też inne firmy.
Kwota, jaką Samsung wyłożył na przejęcie nie jest znana, ale w przypadku właściwego wykorzystania umiejętności i doświadczenia pracowników firmy, inwestycja pewnie okaże się bardzo opłacalna.
Źródło: PCWorld
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…