Huawei opublikował właśnie pierwszy film z nowej kampanii, w którym firma przedstawia aplikację Tidal, która dołączyła do AppGallery. Wideo można już obejrzeć na facebookowym profilu sklepu.
W grudniu startuje nowa kampania Huawei promująca AppGallery. Na kampanię złoży się sześć filmów, z czego pięć promuje każdą z aplikacji oddzielnie, natomiast ostatni film przedstawia je wszystkie razem.
Wśród aplikacji, jakimi chwali się Huawei, znalazły się Tidal, OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa. To te aplikacje, z których firma jest szczególnie dumna.
Pierwszy film już pojawił się na profilu FB AppGallery, a kolejne będą sukcesywnie trafiać na tę platformę w grudniu. Na wideo zobaczyć możemy również sprzęt od Huawei, dzięki któremu możemy z przyjemnością korzystać z aplikacji muzycznych – smartfon Huawei Mate 40 Pro, bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro i głośnik premium, Huawei Sound.
AppGallery posiada już w swojej ofercie ponad 1000 polskich aplikacji, a w skali świata już ponad 96 tysięcy. Ponad 490 milionów użytkowników globalnie korzysta już ze sklepu Huawei.
Świąteczna kampania dotycząca AppGallery wskazuje nam, że Huawei spełnia swoje założenia, według których polski sklep z aplikacjami ma w kolejnych miesiącach coraz bardziej się powiększać.
W ekosystemie Huawei Mobile Services znajdziemy też m.in. takie aplikacje jak Chmura, Przeglądarka i Motywy.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung Galaxy Z Flip7 choć częściowo został uratowany przez nowe przecieki o specyfikacji. Snapdragon zamiast…
Tani RTS łączący w sobie elementy RPG jest do kupienia obecnie w zdecydowanie niższej cenie…
Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G to solidny wybór w średniej półce cenowej, oferujący ekran…
Samsung Galaxy S25 Edge pozuje na wideo obok składanego Samsunga Galaxy Z Fold 6 i…
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…