Serwis dystrybuujący pliki muzyczne o nazwie Rhapsody, planuje podjąć skuteczną rywalizację z iTunes. I ma na to szansę, bowiem za tą marką stoją poważne koncerny, które zdecydowały się wysupłać 50 milionów $ na kampanię reklamową.
Pierwszy spory sukces Rhapsody miał miejsce, gdy w lutym 2008 roku z usług tego serwisu zdecydował się skorzystać Yahoo! – Rhapsody zapewnia zasoby muzyczne dla potrzeb tego portalu. Teraz jednak, iTunes ma uzyskać poważnego konkurenta jeśli chodzi o pobieranie muzyki z internetu. Utwory muzyczne będą sprzedawane w formacie MP3, więc skorzystają z nich posiadacze iPodów.
Rhapsody należy do poważnych graczy: Real Networks oraz Viacom MTV Networks. Niedawno została wprowadzona pierwsza stała opłata za strumieniowe odtwarzanie muzyki z serwisu, w cenie 13-15$ miesięcznie. Neil Smith, wiceprezes Rhapsody w wywiadzie dla Reutersa powiedział: „W zasadzie nie rywalizujemy z iPodem, tylko wchłaniamy go.”
źródło: Pocket-lint
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nagradzany souls-like w raczej niecodziennej odsłonie trafił do jednego ze sklepów internetowych z bardzo atrakcyjną…
W zeszłym roku globalnie zaprezentowano realme GT 7 Pro, a teraz do debiutu przygotowuje się…
Hack and Slash do kupienia w cenie 9 zł? Z tą kapitalną ofertą jest to…
Jeśli potwierdzi się, że Samsung Galaxy S26 otrzyma nową, przełomową baterię z szybkim ładowaniem 65W,…
Aż trudno uwierzyć, że w przedziale 1000-1500 złotych kupimy smartfon z wodoszczelnością, 5 latami aktualizacji,…
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…