Serwis dystrybuujący pliki muzyczne o nazwie Rhapsody, planuje podjąć skuteczną rywalizację z iTunes. I ma na to szansę, bowiem za tą marką stoją poważne koncerny, które zdecydowały się wysupłać 50 milionów $ na kampanię reklamową.
Pierwszy spory sukces Rhapsody miał miejsce, gdy w lutym 2008 roku z usług tego serwisu zdecydował się skorzystać Yahoo! – Rhapsody zapewnia zasoby muzyczne dla potrzeb tego portalu. Teraz jednak, iTunes ma uzyskać poważnego konkurenta jeśli chodzi o pobieranie muzyki z internetu. Utwory muzyczne będą sprzedawane w formacie MP3, więc skorzystają z nich posiadacze iPodów.
Rhapsody należy do poważnych graczy: Real Networks oraz Viacom MTV Networks. Niedawno została wprowadzona pierwsza stała opłata za strumieniowe odtwarzanie muzyki z serwisu, w cenie 13-15$ miesięcznie. Neil Smith, wiceprezes Rhapsody w wywiadzie dla Reutersa powiedział: „W zasadzie nie rywalizujemy z iPodem, tylko wchłaniamy go.”
źródło: Pocket-lint
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dziś rano w szpitalu w Iławie doszło do zapalenia się telefonu. Następnie nastąpił wybuch smartfona.…
Apple bardzo słabo radzi sobie w Chinach, podczas gdy Xiaomi notuje najlepszy kwartał od dawna.…
Pełna specyfikacja oraz ceny POCO F7 / Redmi Turbo 4 Pro trafiły do sieci od…
Infinix Note 50s 5G+ to smartfon z pachnącą obudową w cenie, której raczej byś się…
Świetna strategia – Banished swego czasu zdobyła niemałą popularność na Steam, teraz kilka lat po…
Poznaliśmy specyfikacji flagowca Motorola razr 60 Ultra na kilka dni przed oficjalną premierą. Składany smartfon…