Marka Ninu zaprezentowała właśnie na targach CES 2021 niezwykle ciekawy projekt – to inteligentne perfumy sterowane przez aplikację w naszym smartfonie. Przyjrzyjmy się temu, jak działa ten innowacyjny gadżet.
Smart perfumy
Technologiczne gadżety ułatwiają nam życie na wielu polach – pomagają w pracy, nauce, sporcie, bawimy się przy nich i odpoczywamy. Producenci starają się dotrzeć ze swoimi nowinkami do wszystkich dziedzin naszego życia – zrewolucjonizować nasze dotychczasowe wybory chce także firma Ninu.
Ninu to marka, która stworzyła inteligentne…perfumy. Gadżet sterowany jest przez aplikację na naszym smartfonie. Ale jak to w ogóle działa?
Pomysł jest niezwykle ciekawy – w małej tubce skrywają się trzy pojemniki zawierające zapachy podstawowe. Dzięki aplikacji na Twoim smartfonie możesz mieszać zapachy i proporcje według własnego gustu i uznania. To właśnie różne proporcje sprawić mają, że przy pomocy inteligentnych perfum Ninu będziemy w stanie stworzyć aż ponad milion różnych kompozycji zapachowych – a przynajmniej tak zapewnia marka. Dostępny jest również wybór mieszanek, które skomponował dla nas producent.
Jedną z najciekawszych funkcji, jakie kryje w sobie Ninu, jest sztuczna inteligencja. Jeśli zdecydujesz się na jakiś zapach, po całym dniu noszenia go aplikacja zapyta Cię, czy dana mieszanka przypadła Ci do gustu. Zada też kilka dokładniejszych pytań, np. „Czy zapach nie był zbyt ostry?” Jeśli tak było, kolejnym razem Ninu zaproponuje Ci lżejszą kompozycję. Ninu chętnie też podpowie Ci, jaki zapach odpowiedni będzie na konkretną okazję.
Dostępne będą dwie wersje – czarna dla mężczyzn oraz złota dla kobiet. Nie da się ukryć, że sam design perfum z pewnością przykuwa uwagę. Szczególnie złoty wariant prezentuje się naprawdę ładnie, jak przystało na elegancki flakon perfum.
Less waste
Ważną kwestią jest również to, że po wyczerpaniu wkładów z podstawowymi zapachami możesz po prostu zakupić kolejne, a nie musisz wymieniać całego opakowania. To świetne rozwiązanie dla tych, którzy starają się żyć nieco bardziej, zwracając uwagę na świadome zakupy i less waste.
Za kilka tygodni rozpocznie się kampania crowdfundingowa, a w listopadzie tego roku pierwsze produkty trafić mają do użytkowników.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.