Xiaomi nie może narzekać na słabą sprzedaż swoich tanich smartfonów, ponieważ niemal każdy wydany model staje się obiektem szerokiego zainteresowania. Nowy POCO M3 nie jest wyjątkiem od tej reguły, gdyż w ciągu kilku dni przekonał do siebie setki tysięcy klientów.
Xiaomi ma niesamowity dryg do sprawnego wydawania smartfonów i czynienia ich hitami sprzedaży. Co roku na świecie pojawia się przynajmniej kilkanaście telefonów chińskiego producenta, o których możemy powiedzieć, że są szalenie popularne. Nie inaczej jest w przypadku POCO M3.
Średniak jest bezproblemowo dostępny w polskiej sprzedaży i trzeba za niego zapłacić stosunkowo niewiele, bo już nawet 599 złotych w podstawowej wersji 4/64 GB. To niska cena, biorąc pod uwagę jego specyfikację oraz ogólną sprawność.
POCO M3 stał się obiektem zainteresowania klientów w Indiach. Znamy nawet skalę jego popularności, ponieważ wstępnymi wynikami sprzedaży pochwaliło się samo Xiaomi.
W ciągu zaledwie 10 dni od startu dystrybucji po średniaka zgłosiło się aż 250 tysięcy klientów. To wielki sukces, ale zaskakujący jest fakt, iż większa część tej puli – 150 tysięcy egzemplarzy – rozeszło się już podczas pierwszego dnia sprzedaży na Flipkart. Dlaczego POCO M3 jest tak popularny?
Powodem może być wielka bateria o pojemności 6000 mAh, która jest świetnym chwytem marketingowym w Indiach oraz realną zaletą dla klienta mogącego na chwilę zapomnieć o ładowarce – nasz test POCO M3 pokazał, że nie akumulatora nie da się rozładować w jeden dzień.
Na plus wypada także procesor Snapdragon 662 będący następcą popularnego Snapdragona 660. Układ jest wspierany przez 4 GB pamięci RAM i nie musi się wstydzić swoich osiągów, a ponadto nie ma problemów z przegrzewaniem. Razem z baterią SoC stanowi duet, który dopełnia potrójny aparat fotograficzny i ekran Full HD+.
Ceny POCO M3
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.