Jaki smartwatch kupić za 100 złotych? Najnowsza promocja w sklepie Gearbest przynosi odpowiedź na to pytanie, albowiem dostępny w niej Kospet GTO to jeden z najbardziej opłacalnych smartwatchy za drobne.
Za 100 złotych nie da się kupić idealnego smartwatcha, ale można celować w sprzęty z jak najmniejszymi oszczędnościami i przydatnymi funkcjami. Jednym z bardziej interesujących zegarków w obranym progu cenowym jest model Kospet GTO.
Da się go kupić w najnowszej promocji sklepu Gearbest, w której kosztuje zaledwie 93 złote i jest dostępny wraz z tanią wysyłką poprzez Priority Line. Dostawa w ten sposób ogranicza do minimum niespodzianki związane z paczką.
Kospet GTO to elegancki smartwatch za drobne
O ile większość inteligentnych zegarków za około 100-150 złotych posiada obudowę wykonaną z taniego plastiku, o tyle w przypadku Kospet GTO jest to dużo odporniejszy metal – dzięki temu smartwatch wygląda elegancko oraz jest wytrzymalszy w codziennym użytkowaniu. Ponadto konstrukcja jest wodoszczelna (IP68).
Kospet GTO chwali się również dużym, 1,4-calowym wyświetlaczem, który dzięki swojemu rozmiarowi i wyświetlaniu kolorów jest odpowiednio czytelny. Ekran został przez producenta pokryty delikatnie zakrzywionym szkłem 2,5D podkreślającym jego biznesowy charakter.
Smartwatch nie musi się wstydzić swojego wyposażenia, ponieważ oferuje użytkownikowi aż 31 trybów sportowych oraz całodobowy monitoring tętna. O ile druga z wymienionych funkcji jest standardem, o tyle wsparcie dla kilkudziesięciu aktywności zasługuje na wyróżnienie.
Specyfikację modelu dopełnia bateria pozwalająca na nawet 15 dni pracy przy oszczędnym wykorzystywaniu funkcji. W trybie czuwania Kospet GTO potrafi natomiast wytrzymać nawet dwa miesiące – kosmos!
Nie przegap kolejnej promocji
Jeżeli szukasz przecen i promocji i nie chcesz przegapić dobrych okazji, zachęcam do śledzenia naszego maniaKalnego profilu Łowcy Promocji na facebooku. Codziennie sprawdzamy co ciekawego można znaleźć w Sieci.
Ceny Kospet GTO
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.