Nie jest żadną tajemnicą, że flagowy model tajwańskiego koncernu – HTC One X – boryka się z problemami związanymi z siłą sygnału modułu sieci bezprzewodowej WiFi, o czym informowaliśmy Was jakiś czas temu. Jak się okazuje, oddział HTC w Europie podjął odpowiednie kroki w tej sprawie i opublikował oficjalne stanowisko.
W oświadczeniu firma przeprasza swoich klientów za powstałe niedogodności, tym samym podjęte zostaną stosowne kroki aby wyeliminować podobne problemy w kolejnych partiach smartfonów jakie trafią na rynek, jeszcze w procesie produkcyjnym. Wina faktycznie leży po stronie luźnej obudowy nad anteną WiFi. Dodano jednocześnie, że problem ten nie dotyczy wielu użytkowników, jednak nie można takiej sprawy zamieść pod dywan. Jak się również okazało, na takie dolegliwości cierpią tylko smartfony wyposażone w 4-rdzeniowe układy nVida Tegra 3.
Wszystkie osoby, które podejrzewają problemy z zasięgiem sieci WiFI, powinny skontaktować się z działem wsparcia technicznego firmy HTC, w celu ustalenia faktycznego problemu, a następnie wysłać One X do serwisu, gdzie problem powinien zostać rozwiązany.
źródło: androidspin
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.