Smartwatche Amazfit wznoszą się na wyżyny popularności i nie ma się czemu dziwić, ponieważ ich opłacalność stoi na wysokim poziomie. Marka Huami pochwaliła się wspaniałymi wynikami.
Amazfit to smartwatche marki Huami, która z kolei jest ściśle powiązana z Xiaomi. Jaki z tego wniosek? Cóż, dość prosto wydedukować, iż opłacalność wymienionych zegarków może stać na wysokim poziomie – tak jak opłacalność smartfonów Xiaomi, które rozchodzą się w grubych milionach egzemplarzy.
W istocie, stosunek jakości zegarków Amazfit do ich ceny to pierwsza liga, a jeśli dodamy do tego możliwość łatwego zakupu w Europie oraz w Chinach, to otrzymamy prosty przepis na sukces. Marka ma się czym chwalić.
Smartwatche Amazfit rosną w siłę
Zgodnie ze statystykami platformy IDC firma Huami znajduje się obecnie na czwartym miejscu w dziedzinie smartwatchy, biorąc pod uwagę globalną sprzedaż w I kwartale 2021 roku. Sprzedano w nim 1,65 mln czasomierzy, co oznacza gwałtowny wzrost o 68,8% w porównaniu z analogicznym okresem w 2020.
Co więcej, zegarki Amazfit są numerem jeden w wielu krajach na globie: m.in. w Hiszpanii, Brazylii oraz Rosji. Drugie miejsce należy do Huami we Włoszech, a trzecie… w Polsce. To świetna perspektywa na przyszłość – zgaduję, iż pierwsze dwa miejsca nad Wisłą należą do Apple oraz Huawei/Samsunga.
Smartwatche Amazfit trafiają w szerokie grono odbiorców i nie jest to wyłącznie zasługa ceny. Ważna jest także specyfikacja oraz towarzyszące jej oprogramowanie z sensorami, które często są wyznacznikiem dla innych tanich czasomierzy. Ponadto sukcesowi Huami sprzyja rozbudowana paleta zegarków – znajdziemy w niej zarówno sportowe, jak i eleganckie modele.
Xiaomi wcale nie zwariowało, że wierzy w tego smartfona! Wygląda świetnie
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.