iPhone 13 to gorąca premiera ze stajni Apple na chłodne jesienne wieczory. Dla wielu to jednak tylko odgrzewany kotlet. Nawet samo Apple nie ukrywa, że tegoroczny cykl jest bardziej w stylu „S”. Nie przeszkadza to jednak Samsungowi naśmiewać się kolejny raz z Apple.
Jesteśmy już po premierze tegorocznych iPhone’ów — znamy już polskie ceny iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro i iPhone 13 Pro Max. Wśród największych zmian w porównaniu do poprzedników można wymienić odświeżanie 120 Hz w wersjach Pro.
Fakt ten zauważył Samsung, który postanowił wspomnieć Apple, że był z tym wyraźnie szybszy.
Amerykański oddział Samsunga puścił tweeta we wtorek, w którym napisał, że „odświeżają oni w 120 Hz już od jakiegoś czasu…”. To aluzja do premiery iPhone’a 13 Pro, w którym pojawił się wyświetlacz ProMotion, pozwalający na odświeżanie obrazu w 120 Hz.
Samsung stwierdził, że trzeba kolejny raz dać prztyczka w nos Apple za bycie spóźnionym na imprezę w kwestii funkcjonalności stającej się już właściwie niejako standardem.
https://www.gsmmaniak.pl/1188506/samsung-galaxy-s21-brak-ladowarki-i-sluchawek-w-pudelku/
Trzeba przyznać, że 120 Hz w smartfonach Samsunga nie jest od nie wiadomo jak dawna. Pierwszy ich smartfon z taką technologią pojawił się w marcu 2020 roku. To prawda, że Apple adoptuje pewne rozwiązania dużo później, ale ma w tym swój cel — i funkcjonalny, i zapewne czasem zarobkowy. Niemniej jednak Samsung kolejny raz pokazuje się od złej strony.
https://www.gsmmaniak.pl/1037096/samsung-usuwa-reklamy-zartujace-z-apple/
Nie będę już przypomniał, ile to razy Samsung nabijał się z Apple. Nie zamierzam tutaj bronić firmy z Cupertino, aczkolwiek taki marketing szkodzi tylko Samsungowi, bo wystawia mu opinię „szkolnego łobuza”. Być przyłapanym na cichym usuwaniu materiałów, które wcześniej miały szydzić z Apple – o zgrozo, czy to jest dobry marketing? Nie sądzę.
Tak, jak wspomniałem — uszczypliwe komentarze Samsunga świadczą tylko o nim samym. Otwartym pytaniem pozostaje jednak kwestia tego, kto napisał niniejszego tweeta — czy osoba odpowiedzialna za prowadzenie konta amerykańskiego oddziału wiedziała, co robi, czy po prostu sobie to tak napisała. Tego się pewnie już nie dowiemy 🙂
https://www.gsmmaniak.pl/1257210/iphone-13-testy-opinie-recenzje-czy-warto/
W każdym razie Samsung pozostaje Samsungiem i jak ma możliwość zaistnieć, to wykorzystuje okazję. Czy widzieliście kiedyś, aby Apple odpowiadało na takie zaczepki?
Ja też nie — Apple po prostu nie czuje potrzeby zniżać się do poziomu, w którym musi odpowiadać na podobnego rodzaju reklamy, hasła czy tweety.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…