Samsung kontynuuje zapowiedziane niedawno zmiany. Marka usuwa ze swoich autorskich aplikacji irytujące reklamy, które odbierały użytkownikom przyjemność z ich korzystania. Kiedy znikną one ze smartfonów Polaków?
Samsung wreszcie mówi STOP!
Już w sierpniu tego roku Samsung pochwalił się podjęciem bardzo ważnej decyzji. Koreański producent zdecydował się na usunięcie reklam ze swoich aplikacji, takich jak Samsung Weather, Samsung Pay czy Samsung Health.
Decyzję tę marka podjęła nie tylko ze względu na niezadowolenie użytkowników, ale nawet samych pracowników koreańskiego koncernu! Reklamy w naszych smartfonach to już niestety codzienność, do której musieliśmy przywyknąć. Ukłon Samsunga w stronę użytkownika daje jednak nadzieję na zmiany na tym polu.
Cenimy opinie naszych użytkowników i kontynuujemy nasze zaangażowanie, aby zapewnić im jak najlepsze wrażenia z naszych produktów i usług Galaxy.
– skomentował w sierpniu Samsung.
W sierpniu marka poinformowała również, że aktualizacja wycofująca reklamy pojawi się u użytkowników jeszcze przed końcem 2021 roku.
Samsung dotrzymuje słowa – w aplikacjach Samsung Pay i Samsung Health w Korei Południowej użytkownikom wyświetlały się niedawno komunikaty, informujące o tym, że wszystkie banery reklamowe znikną od 1 października. I tak też się stało.
Na ten moment zmiana dotyczy głównie użytkowników w Korei (choć niektórzy Amerykanie również ją zauważyli). Nie oznacza to jednak, że pozostali posiadacze smartfonów Samsunga nie otrzymają aktualizacji.
Powoli będzie ona trafiała do wszystkich użytkowników – również w Polsce. Producent informuje, że powinno to potrwać maksymalnie trzy miesiące – do początku 2022 roku.
Przeczytaj również
O tę funkcję producenci smartwatchy będą się zabijać! TicWatch powie Ci, ile lat ma Twoje serce
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.