Samsung otworzył właśnie nowy punkt serwisowy na mapie Polski. Warszawski serwis w najwyższym stopniu zadba o Twoją wygodę. Producent przygotował dla pierwszych gości użyteczną niespodziankę!
Samsung otwiera dziś nowy, kolejny punkt serwisowy na mapie Polski. Tym razem znajdziemy go w Warszawie, a dokładniej na Woli, przy Alei Solidarności 171. W nowym punkcie nie tylko naprawimy nasz sprzęt, ale również kupimy akcesoria marki i skonsultujemy się z pomocnymi pracownikami.
Po entuzjastycznie przyjętej ofercie usług Serwisu 2.0, w ramach którego do portfolio włączyliśmy m.in. usługę wygodnej naprawy online, przyszedł czas na ukłon w stronę tej grupy klientów, którzy serwis wolą odwiedzać osobiście.
– komentuje Samsung
Tym razem Samsung zadbał, aby nowy serwis marki był jeszcze wygodniejszy, a także bardziej przyjazny klientowi. Jakie udogodnienia pojawiły się w salonie?
Serwis Samsung wygodnym miejscem dla klienta
Producent zadbał o niezbędne dla wielu klientów miejsca parkingowe – pozostawienie samochodu w centrum Warszawy często nie należy bowiem do prostych zadań. W salonie możemy nie tylko porozmawiać z konsultantami, ale także napić się dobrej kawy. Nic nie stoi również na przeszkodzie, aby do serwisu zabrać ze sobą swojego czworonoga.
Na miejscu możemy umówić się na indywidualną wizytę, oddać zużyty sprzęt, a także skorzystać z opcji ekspresowej naprawy w godzinę! Pracownicy służą też pomocą w zakresie personalizacji urządzeń.
Warto też wiedzieć, że na wizytę w punkcie przy Al. Solidarności 171 możemy umówić się telefonicznie. Pozwoli to na szybszy czas realizacji usługi – serwis będzie mógł na przykład szybciej zamówić niezbędne części.
Na koniec niespodzianka – wszyscy pierwsi klienci nowego punktu Samsunga od 6 od 12 października podając hasło „Dobry początek”, otrzymają 10% zniżki na naprawę swoich urządzeń.
Rusza Mobilny Serwis Samsung. Firma naprawi sprzęt pod Twoimi drzwiami w dwie godziny!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.