HTC nie tylko nie umie już w smartfony, ale także w marketing? Spójrzcie na te straszne stockowe grafiki – producent za pomocą Photoshopa dokleił do nich swoje produkty.
Sytuacja HTC na rynku smartfonów od lat nie jest łatwa – przez wiele miesięcy możemy już obserwować upadek marki, choć producent wciąż się nie poddaje i co jakiś czas wypuszcza nowe urządzenia.
Po takim czasie wątpię już, aby czasy świetności HTC jeszcze kiedykolwiek powróciły. Producent wciąż ma w zanadrzu intrygujące pomysły (np. linia smartfonów przeznaczonych do obsługi kryptowalut z serii HTC Exodus), jednak marce nie udaje się już zyskać tak dużego zainteresowania widowni:
LG już zrezygnowało. Ile wytrzyma reszta zasłużonych graczy?
Komiczne grafiki HTC
HTC działa jednak nie tylko na rynku smartfonów, ale również zajmuje się produkcją urządzeń rzeczywistości rozszerzonej. Producentowi wychodzi to obecnie znacznie lepiej, niż tworzenie smartfonów.
Najświeższy produkt marki, okulary HTC Vive Flow VR doczekały się właśnie premiery i spotkały się z pozytywnym przyjęciem. To dlatego, że producent zadbał o ich lekkość – w odróżnieniu od dotychczasowych modeli okulary te są lżejsze i nie męczą tak bardzo użytkownika.
Być może HTC radzi sobie dobrze z produkcją sprzętów VR, jednak z pewnością producent nie umie w marketing. Ciężko w to uwierzyć, ale oficjalne grafiki, jakie opublikował producent pochodzą ze strony istockphoto.com
Innymi słowy, HTC skorzystał z darmowych zdjęć stockowych, a następnie…dokleił do nich okulary VR! Efekt jest co najmniej zabawny. Producent m.in. usunął też ze zdjęcia miskę z popcornem, zastępując ją smartfonem.
Cóż, ciężko brać teraz te zdjęcia na poważnie – tego nie da się już odzobaczyć. A może to zagrywka marketingowa, aby o nowym produkcie marki zrobiło się trochę głośniej? Nawet jeśli, to na pewno nie jest to dobra droga dla firmy, która powoli chyli się ku upadkowi.
Przeczytaj również
Ostatnia szansa od Apple: wymień za darmo stare zepsute słuchawki!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.