Żabka udostępnia właśnie całkiem nową aplikację mobilną. Jush, bo tak nazywa się program, pomoże nam w skorzystaniu z nowej usługi szybkich zakupów online.
Najpopularniejsza sieć sklepów w Polsce w ostatnim czasie mocno inwestuje w marketing i dotarcie do jak najszerszej publiczności – klienci mogą już m.in. skorzystać z karty lojalnościowej w aplikacji Żappka, zbierając punkty za każde zakupy.
Tym razem zielony sklep przychodzi z kolejną nowością. To kolejna do kolekcji w naszych smartfonach aplikacja Jush. Posłuży ona użytkownikom do szybkich zakupów online z dostawą pod same drzwi naszego domu.
Żabka – dostawa „na Jush”
Choć brzmi to trochę zbyt pięknie, Żabka chwali się, że ekspresowe zakupy zajmą nam maksymalnie 15 minut, od momentu opłacenia zamówienia do wizyty kuriera.
Już jutro z usługi skorzystają mieszkańcy wybranych dzielnic Warszawy (Śródmieście, Stara Ochota, Wola i Ursynów). Żabka zapowiada oczywiście dalszy rozwój usługi – marka nie podaje jednak żadnych konkretnych terminów.
Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans.
W ramach start-upu Lite e-Commerce skupiamy się na rozwoju nowej usługi Żabka Jush, aby zagwarantować jak najwyższe standardy obsługi i maksymalną wygodę użytkowania. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już”
– mówi Tomasz Blicharski, Dyrektor Zarządzający Żabka Future.
Na początek z aplikacji skorzystają wyłącznie użytkownicy systemu iOS. Już w następnym miesiącu będzie ona dostępna również na urządzeniach z systemem Android.
Klienci Żabki w nowej aplikacji będą mogli skorzystać z dostawy do domu aż ponad 1300 produktów dostępnych w zielonej sieci sklepów.
Przeczytaj również
Spektakularny koniec Facebooka. Nadchodzi za to…metawszechświat?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.