Nokia rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową Nokii E75. Celem fińskiej firmy jest nie tylko sprzedaż telefonu, ale i przekonanie klientów, że korzystanie z emaila w telefonie jest wygodne i przydatne. Stąd hasło: „Nokia E75 – email zawsze z tobą”.
Nokia E75 daje dostęp do usługi Nokia Messaging, dzięki czemu emaile mają docierać na komórkę natychmiast. Kampania ma objąć telewizję TVN i TVN CNBC, prasę biznesową i lifestylową, internet i ambient. Jak widać, Nokia chciałaby dotrzeć z ofertą głównie do klientów biznesowych.
W rozwoju Nokia Messaging ma pomóc współpraca Nokii z portalami: Onetem, Interią, WP i O2. Oczywiście, użytkownicy kont pocztowych Yahoo! Mail, Windows Live Hotmail, Gmail oraz AOL Mail nie muszą martwić się o kompatybilność.
Cenę Nokii E75 możecie sprawdzić, w naszym przeglądzie marketowych promocji. Więcej o usłudze emailowej Nokii znajdziecie pod tym linkiem: nokia.pl/email
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Pełna specyfikacja oraz ceny POCO F7 / Redmi Turbo 4 Pro trafiły do sieci od…
Infinix Note 50s 5G+ to smartfon z pachnącą obudową w cenie, której raczej byś się…
Świetna strategia – Banished swego czasu zdobyła niemałą popularność na Steam, teraz kilka lat po…
Poznaliśmy specyfikacji flagowca Motorola razr 60 Ultra na kilka dni przed oficjalną premierą. Składany smartfon…
Prawdziwie pełnowymiarowy ekran, niespotykany design i świetna wycena. W taki sposób zapowiada się nowa nubia…
Redmi Turbo 4 Pro będzie pierwszym telefonem na świecie ze Snapdragonem 8s Gen 4. Producent…