Xiaomi startuje w Polsce z bezpłatną infolinią serwisową. Dzięki niej łatwo i szybko skontaktujesz się z konsultantem i załatwisz sprawy związane z naprawą sprzętu. Możesz wybrać kontakt telefoniczny lub mailowy.
Xiaomi skradł serca Polaków, w tej kwestii nie ma dyskusji. Z miesiąca na miesiąc przybywa użytkowników marki nad Wisłą, a chiński producent święci triumfy w niemal każdym notowaniu popularności smartfonów w naszym kraju.
Aby zapewnić najlepszej jakości serwis użytkownikom z Polski, Xiaomi startuje właśnie z bezpłatną infolinią serwisową dedykowaną właśnie Polakom. Dzięki temu sprawy związane z naprawą smartfona załatwisz nie tylko w salonie Xiaomi, ale także bez wychodzenia w domu.
W czym pomoże Ci infolinia Xiaomi?
Podczas rozmowy z konsultantem rozwiążesz problemy związane z naprawą sprzętów. Podczas rozmowy złożysz reklamację, umówisz serwis czy sprawdzić status swojego zlecenia. Xiaomi podkreśla też, że nie jest to infolinia sprzedażowa.
Od 25 października możemy już korzystać z nowej opcji kontaktu z marką. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00. Aby skontaktować się z Xiaomi, wystarczy zadzwonić pod numer +48 800 111 332 lub wysłać maila na adres service.pl@xiaomi.com.
Warto pamiętać, że choć nowa usługa Xiaomi jest bezpłatna, to koszty połączenia naliczą się zgodnie z taryfą naszego operatora.
Usługi serwisowe prężnie rozwija również Samsung. Na terenie Warszawy możemy już skorzystać z Mobilnego Serwisu, który naprawi nasz sprzęt tuż pod drzwiami domu:
Rusza Mobilny Serwis Samsung. Firma naprawi sprzęt pod Twoimi drzwiami w dwie godziny!
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.