Poczta Polska niebawem wystartuje z aplikacją mobilną oraz webową. Dzięki temu wszelkie formalności związane z wysyłką i odbiorem paczek załatwimy – jak przystało na 2021 rok – przez internet.
Poczta Polska – ważne nowości
Poczta Polska wkracza wreszcie w XXI wiek! Instytucja doczeka się aplikacji mobilnej, a także panelu klienta, który pozwoli nam łatwo i wygodnie zarządzać przesyłkami.
Za całe przedsięwzięcie odpowiada spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe (PPUC). Co dokładnie będziemy mogli sprawdzić w aplikacji? Po pierwsze, z łatwością zlokalizujemy nie tylko naszą paczkę, ale również najbliższy oddział pocztowy, czy skrzynkę lub punkt partnerski.
To, co jednak najważniejsze to możliwość łatwej obsługi całego procesu wysyłki. Od nadania paczki, przez monitorowanie jej drogi, po odbiór w automacie paczkowym lub dostarczenie przez kuriera.
Z pewnością to już najwyższy moment, na wprowadzenie tego typu rozwiązania.
To jednak nie koniec planów Poczty Polskiej. W ciągu najbliższych trzech lat instytucja zamierza przeznaczyć ponad miliard złotych na automatyzację i informatyzację.
Firma rozwija również nowe oprogramowanie do zarządzania procesami logistycznymi. Ma to przełożyć się na szybsze dostarczanie przesyłek – oby zmniejszyło też ilość znienawidzonych awizo 😉
Przygotowujemy rozwiązania informatycznie dedykowane bezpośrednio klientom, bo bez informatyzacji nie ma nowoczesnych usług we współczesnym świecie. Dlatego już wkrótce konsumenci zyskają przyjazne oprogramowanie do wygodnej obsługi swoich przesyłek.
– komentuje Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej
Przeczytaj również
Quo vadis, ludzkości? Najbardziej rozchwytywany towar Apple to….ściereczka za 100 złotych
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.