Mobvoi TicWatch Pro 3 LTE trafił do polskich sklepów. Kosztuje niemało, ale oferuje płatności zbliżeniowe, nawet 45 dni pracy oraz LTE. Czy warto go kupić?
Nowy smartwatch z WearOS trafił właśnie do sprzedaży w Polsce. Mobvoi TicWatch Pro 3 LTE ma sporo do zaoferowania, ale jednocześnie jest dość wysoko wyceniony. Czy warto go kupić zamiast konkurencji?
Zacznijmy od ceny. TicWatch Pro 3 LTE jest dostępny w oficjalnym sklepie producenta oraz za pośrednictwem platformy Amazon. Kwota zakupu została ustalona na poziomie 1634.99 złotych. Znajdziesz go też u operatora Orange, z którego eSIM jest zgodny.
Nazwa mówi sama za siebie – Mobvoi TicWatch Pro 3 LTE to autonomiczne urządzenie, które może działać bez telefonu. Wszystko to dzięki wbudowanemu modemowi LTE (tylko eSIM). Możesz prowadzić rozmowy, wysyłać wiadomości i komunikować się przy pomocy aplikacji wykorzystujących łączność komórkową. WearOS i NFC umożliwiają również dokonywanie płatności zbliżeniowych w sklepach.
Mobvoi TicWatch Pro 3 LTE ma świetną baterię
Pod względem funkcji to typowy smartwatch dla sportowca-amatora. Mamy śledzenie aktywności, analizę snu i pulsoksymetr. Producent zadbał o dobre zabezpieczenie przed wodą. Potwierdzono je normą IP68 i dzięki temu spokojnie można w nim pływać. Smartwatch jest spory, ale ma też duże ogniwo o pojemności 577 mAh. W trybie smart podziała 3 dni, a przy użyciu trybu Essential – nawet 45 dni!
Mobvoi TicWAtch Pro 3 LTE ma więc sporo do zaoferowania, ale czy to wystarczy na konkurencję? Za podobne pieniądze kupisz przecież Huawei Watch GT3, czy większego Samsung Galaxy Watch 4. Moim zdaniem warto dać mu szansę właśnie ze względu na WearOS. Dopóki Samsung nie będzie bliżej działał z Google, Mobvoi jest bardzo ciekawą alternatywą.
Czy to najlepszy smartwatch w tej cenie? Na to pytanie proponuję, żebyś odpowiedział sobie sam. Porównaj go z innym dobrymi zegarkami, które obecnie możesz kupić w Polsce:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe. Jesteśmy Partnerem Amazon i otrzymujemy wynagrodzenie z tytułu określonych zakupów dokonywanych za pośrednictwem linków.