DIZO to submarka powołana niedawno przez realme, która osiągnęła błyskawiczny sukces w Indiach. To kwestia czasu, aż smartwatche, słuchawki i inne akcesoria DIZO przywędrują do Polski.
Producenci smartfonów nie mogą usiedzieć na miejscu, jeśli nie powołają do życia chociaż jednej submarki – nawet jeśli same kiedyś były lub są obecnie podległe innym podmiotom. realme to młodziutki twórca, który nie jest jeszcze w pełni niezależny, ale mimo to uruchomił brand o nazwie DIZO.
DIZO od realme z pierwszym sukcesem
DIZO zajmuje się smartwatchami, słuchawkami i różnymi innymi akcesoriami sprzedawanymi na razie tylko w Indiach. Wybór tego ogromnego rynku okazał się strzałem w dziesiątkę, bo firma już święci triumfy – właśnie pochwalono się, że pękła bańka miliona klientów.
So much to celebrate in such little time!
Once again, we’d like to thank the DIZO Squad for your tremendous love and support.
Leave the ☝️ emoji if you’ve been a part of the 1 million!#DIZO #realmeTechLife #BeDifferent pic.twitter.com/YxRZS7Rgi9
— DIZO (@DIZOTech) November 24, 2021
Jak szybko osiągnięto taki rekord? Cóż, tempo jest naprawdę imponujące, bo od daty urodzin marki minęło tylko 5 miesięcy. Jak widać, nie tylko realme i Xiaomi mają tendencję do astronomicznych wzrostów – klienci wciąż chłoną nowe firmy i otwierają się na kolejne gadżety.
Mocne plecy w postaci realme przydadzą się DIZO, ponieważ dostarczają projektów technologicznych oraz niezbędnego marketingu. Dla przykładu – DIZO Watch 2 to tak naprawdę przebrandowany smartwatch realme, który sprzedał się w liczbie 100 tysięcy egzemplarzy w 40 dni od swojej premiery. Bez realme taki wynik byłby niemożliwy.
Przeczytaj też:
Gorąca promocja, która skończy się w mig: Apple iPhone 12 mini 128 GB w zabójczej cenie!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.