Smartwatche spod znaku Amazfit biją rekordy popularności – marka związana z Xiaomi przeżywa właśnie szczyt swojego sukcesu i wyprzedza Huawei na rynku globalnym.
Rynek elektroniki okazuje się bardzo przewrotny – ostatnio najbardziej odczuł to Huawei, który spadł nie tylko z tronu, ale nawet wypadł z pierwszej czwórki ulubionych producentów. Nie chodzi tylko o segment smartfonów, ale również o branżę smartwatchy.
Smartwatche Amazfit na fali wznoszącej
Huawei nie jest już na trzeciej pozycji na rynku wearables, gdyż oddał podium rosnącej firmie Amazfit. Zegarki tej marki są lubiane na całym świecie i bez trudu kupicie je także w polskiej sprzedaży.
Amazfit przebił się tanimi smartwatchami za kilka stówek, które oferują wyświetlacze w technologii AMOLED, zaplecze sportowe oraz nawigację GPS. To w połączeniu z eleganckim designem i wodoszczelnością przyniosło producentowi trzecie miejsce ze wzrostem rzędu 89% w skali rocznej – chodzi o sprzedaż w trzecim kwartale roku.
Smartwatche Amazfit rozeszły się w liczbie 9,9 mln, co przełożyło się na 5,8% udziałów Amazfit w globalnym wyścigu – pierwsze bez niespodzianek jest Apple, a drugi Samsung, który dzięki serii Galaxy Watch 4 wzbił się na nowy poziom popularności. Smartwatche Amazfit również zaliczyły dobry okres, ponieważ wydano modele GTS 2e oraz GTR 2e.
Nie bez znaczenia okazał się także Amazfit T-Rex Pro stanowiący sensowną alternatywę dla szanowanego G-Shocka. Kupiło go bardzo wielu ManiaKów poszukujących smartwatcha z odporną obudową – w poniższym artykule przeczytacie o obniżkach jego ceny na polskim rynku:
Amazfit T-Rex Pro, czyli G-Shock od Xiaomi, staniał w Polsce! Tak tanio nie jest nawet w Chinach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.