Masz problem z siecią T-Mobile? Nie jesteś jedyny, ponieważ kłopoty z rozmowami oraz dostępem do internetu zgłaszają dziś setki klientów. Kiedy usługi T-Mobile znów zaczną działać poprawnie?
To nie jest szczęśliwy dzień dla klientów T-Mobile. Operator telefonii komórkowej przez cały dzień boryka się ze sporymi problemami z łącznością – pierwsze poważne sygnały o kłopotach pojawiły się dziś (2 grudnia) o godzinie 11:30 i przedłużyły się aż do okolic godziny publikacji tego artykułu, czyli 18:00.
Awaria sieci T-Mobile 02.12.2021 r.
Telekom nie poinformował użytkowników o przyczynach awarii w żadnym oficjalnym komunikacie, a jedynie odpowiada na niektóre pytania klientów – informuje, iż trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem łączności. Co dokładnie nie działa?
Użytkownicy zgłaszają szereg różnych komplikacji: nie działają połączenia wychodzące i przychodzące, internet (również ten stacjonarny), a ponadto w niektórych przypadkach telefon przestaje wykrywać kartę SIM od T-Mobile.
To wskazuje na wielką skalę usterki, co dodatkowo potwierdzają głosy klientów na platformie DownDetector – w ostatnim czasie zarejestrowano aż 1700 klików sugerujących problemy.
Z relacji na profilach społecznościowych T-Mobile wiemy, iż sieć nie działa w największych miastach w Polsce oraz mniejszych. W tym miejscu prosimy Was o informacje w komentarzach, czy kłopoty telefoniczne występują także w Waszej lokalizacji.
Na chwilę obecną nie wiemy, kiedy T-Mobile zdoła usunąć awarię – zalecamy skorzystać z usług innego operatora (pozostałe sieci powinny działać bez zarzutu) oraz skontaktować się z działem obsługi klienta.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.