Swojego debiutu doczekały się dziś słuchawki Oppo Enco Air 2 – bezprzewodowe słuchawki wraz z etui z dużą baterią i łącznością Bluetooth 5.2. Co w sobie kryją?
Oppo zaprezentował dziś następców słuchawek Oppo Enco Air. Nowa generacja – Enco Air 2 nie różnią się szczególnie od swoich poprzedników, jeśli chodzi o design. To dość standardowe w kształcie słuchawki, które otrzymały zgrabne okrągłe etui ładujące.
Słuchawki wykorzystują tytanowe przetworniki 13,4 mm, ze specjalnie zaprojektowanym przez Oppo strojeniem Enco Live OPPO. Producent zapewnia, że jakość dźwięku uległa poprawie – ma on być bardziej zrównoważony.
Pojawił się też ulepszony kanał basowy, który poprawia wydajność basów. Dzięki niemu użytkownicy mogą również wybrać pomiędzy dwoma stereofonicznymi efektami dźwiękowymi – „pulsujący bas” i „melodyjny wokal”.
Enco Air 2 wyposażono również w takie funkcje jak tryb niskiego opóźnienia (przydatne w grach) czy redukcję szumów podczas połączeń. Słuchawki mają również łączność Bluetooth 5.2, a ich bateria (wraz z etui ładującym) pozwolić ma nam na 24 godziny odtwarzania dźwięku.
Oppo Enco Air 2 dostępne są w Chinach w dwóch odcieniach: białym oraz niebieskim. Wyceniono je na 199 juanów (ok. 125 złotych). Podobno już w lutym słuchawki te trafią również do sprzedaży w Indiach – być może wtedy możemy również liczyć na europejską premierę.
https://www.gsmmaniak.pl/1282375/samsung-galaxy-s-iii-android-12/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zbliża się premiera serii Xiaomi Redmi Note 14 5G. Znamy dokładny termin debiutu. Smartfony z…
Na oficjalnej polskiej stronie Xiaomi wystartowały promocje na smartfony i nie tylko. W ramach rewelacyjnej…
W końcu mamy oficjalnej potwierdzenie! nubia Z70 Ultra za kilka dni będzie dostępna globalnie. Smartfon…
Xiaomi Redmi K80 Pro będzie świetnym smartfonem dla gracza. Wyniki w wymagających tytułach mówią same…
Smartwatche Huawei otrzymują właśnie aktualizację, która daje użytkownikom możliwość korzystania z płatności zbliżeniowych we współpracy…
Motorola potężnie zyskuje na popularności w USA. Producent zajmuje już zasłużone 3 miejsce. Czyżby Amerykanom…