Flagowe zegarki Samsung Galaxy Watch 4 mają poważny problem – dotyczy on Google Pay. Wielu użytkowników skarży się na problemy z płatnościami za pośrednictwem smartwatchy.
Google Pay zadebiutowało w zegarkach Samsunga pracujących na systemie WearOS w ubiegłym, 2021 roku. Premiera flagowych smartwatchy Galaxy Watch 4 i Galaxy Watch 4 Classic okazała się więc dla dużej części fanów marki kluczową. Wielu miało ochotę wygodnie korzystać z płatności zbliżeniowych dzięki modułowi NFC.
Galaxy Watch 4 ma problemy z płatnościami
Niestety wielu posiadaczy zegarków z serii Galaxy Watch 4 doświadczyło ostatnimi czasy częstych błędów związanych z korzystaniem z usługi Google Pay. Użytkownicy zauważają na przykład komunikat „Google Pay nie mógł ukończyć konfiguracji” podczas prób dodania nowej karty w aplikacji.
Poszkodowani użytkownicy dzielą się swoimi spostrzeżeniami na forach pomocy Samsunga czy na Reddicie. Część z nich skarży się nawet na powiadomienie informujące o tym, że nasze urządzenie od Samsunga nie spełnia standardów oprogramowania.
Thanks for bringing this to our attention. We're investigating the issue and will follow up when we have more information.
— Google Pay (@GooglePay) February 18, 2022
Google poinformował już za pośrednictwem Twittera, że ma świadomość występującego problemu. Gigant z Mountain View prowadzi w tej sprawie dochodzenie – nie ma więc jeszcze na ten moment pewności co do rozwiązania tego problemu.
Wiele wskazuje jednak na to, że problemem może być aktualizacja, która trafiła na zegarki z serii Galaxy Watch 4 na przełomie stycznia i lutego 2022 roku. Bardzo prawdopodobne jest, że to właśnie ona stoi za powyższą usterką.
Przeczytaj również
Promocja Xiaomi we współpracy z Google. Zgarnij YouTube Premium gratis
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.