W ostatnim czasie smartfony Samsung Galaxy S22 otrzymały aż dwie aktualizacje, niemal jedna po drugiej. Jedna z nich wprowadziła marcowe poprawki zabezpieczeń — flagowce Samsung jako pierwsze na świecie mogą się nimi pochwalić. Czy przy okazji naprawiono też problem z ekranem?
Dziś, 25 lutego, wystartowała oficjalna sprzedaż modelu Samsung Galaxy S22 Ultra. Galaxy S22 i Galaxy S22+ pozostaną w tym stanie do 10 marca.
Samsung najwidoczniej chce zaskoczyć przyszłych użytkowników swoich smartfonów solidną paczką aktualizacji, gdyż w ostatnim czasie udostępnił aż dwie nowe wersje systemu dla swoich flagowców.
Nowe aktualizacje dla serii Samsung Galaxy S22
Pierwsza z omawianych aktualizacji została udostępniona w Afganistanie, Egipcie i kilku innych rynkach. Wprowadzoną przez nią nowością są lutowe poprawki zabezpieczeń Androida.
Niedługo później na niemieckich egzemplarzach Galaxy S22 pojawiła się zupełnie inna, jeszcze świeższa aktualizacja. Wprowadziła ona marcowe łatki. Samsung tym ruchem wyprzedził wszystkich producentów z Google na czele.
To jeszcze nie wszystko. Na liście wprowadzonych zmian znajdziemy również informacje o ulepszeniu stabilności urządzenia, dodaniu nowych funkcji oraz poprawieniu wydajności.
>>>Te testy mówią: w Polsce trafił nam się gorszy Samsung Galaxy S22
Czy to oznacza, że zostały rozwiązane problemy Galaxy S22 z dziwnymi paskami na ekranie i przestojami w pracy? Serwis źródłowy nie mógł tego zweryfikować, lecz pojawiają się głosy, że usterki te rzeczywiście zostały naprawione.
Jeśli masz już swój egzemplarz Galaxy S22 Ultra i podobne niedoskonałości występują także u Ciebie, daj znać po aktualizacji, czy wszystko już gra. Ta powinna się pojawić u Ciebie w pierwszej połowie marca.
Jeśli zaś chcesz zamówić Galaxy S22/Galaxy S22+ w przedsprzedaży, to zrobisz to w następujących sklepach:
Polecamy:
Galaxy S22 Ultra ma problem z ekranem i płynnością (mamy oświadczenie Samsung Polska)
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.