>
Kategorie: Newsy

To początek końca Netflixa? Reklamy w serwisie już w 2022 roku

Netflix z reklamami jeszcze w 2022 roku – firma przyspiesza działania, a reklamy pojawią się w płatnym serwisie streamingowym zaledwie za kilka miesięcy. Co to oznacza dla fanów platformy?

Netflix to bez wątpienia najpopularniejszy serwis streamingowy w Polsce – swój sukces zawdzięcza nie tylko ciekawej ofercie dostępnych produkcji, ale i przystępnej cenie, a to dzięki możliwości dzielenia kont. W najdroższym wariancie subskrypcji możliwe jest bowiem stworzenie aż czterech osobnych profili.

Jest jednak jeden haczyk – Netflix oficjalnie nie zgadza się na takie działania użytkowników. Według serwisu z jednego konta powinna korzystać jedynie mieszkająca w jednym domu rodzina. Firma od lat zapowiada rozprawienie się z tak postępującymi klientami, choć jak na razie było to tylko straszenie.

Jednocześnie Netflix od lat chwalił się tym, że w ofercie serwisu nigdy nie znajdziemy reklam. To właśnie zaleta comiesięcznej subskrypcji – płacisz, a dzięki temu wygodnie możesz korzystać z usługi.

W najbliższym czasie twórcy zapowiadają ostateczne rozprawienie się z użytkownikami dzielącymi pomiędzy sobą konta – jeśli tak rzeczywiście się stanie, urażeni klienci mogą nie chcieć korzystać z dość drogiej subskrypcji.

Netflix z reklamami staje się rzeczywistością

Serwis przygotowuje za to alternatywę – to właśnie dostęp do serwisu z reklamami. Dzięki temu miesięczna subskrypcja miałaby być tańsza, a na dostęp do serwisu będzie mógł pozwolić sobie każdy.

Wątpię jednak, aby użytkownikom spodobało się to rozwiązanie – Netflix to jedno z niewielu miejsc, w których możemy odpocząć od męczących materiałów reklamowych.

Co ciekawe, według wcześniejszych doniesień Netflix miał zdecydować się na wprowadzenie reklam za rok, a nawet dopiero za dwa lata. Firma jednak ostatnio przyspieszyła swoje działania, tak aby reklamy mogły pojawić się już w czwartym kwartale 2022 roku. Poświadcza od tym wewnętrzy list skierowany do pracowników, informujący o nadchodzących zmianach. Już niebawem dowiemy się więc, co dokładnie umożliwi nowa oferta.

Przeczytaj również

https://www.gsmmaniak.pl/1307716/disney-oferta-powitalna/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Apple
  • Newsy
  • Telefony
  • Wiadomość dnia

Cała rodzinka Apple na żywo przed premierą. Czy nowy design iPhone 17 (Air) i 17 Pro (Max) oznacza kluczowe zmiany?

Tak wygląda cała seria Apple iPhone 17! Masz okazję sprawdzić design modeli iPhone 17, iPhone…

24 kwietnia 2025
  • Promocje

Tak wciągającym FPS ciężko byłoby się nie zainteresować. Zwłaszcza że teraz kupisz go za niecałe 15 zł

Wciągający FPS – Turbo Overkill kupicie teraz za niecałe 15 zł w jednym z popularnych…

24 kwietnia 2025
  • Bankowość
  • Newsy

BNP Paribas wydaje arcyważny apel. Tej wiadomości pod żadnym pozorem nie można zlekceważyć

BNP Paribas ostrzega wszystkich swoich klientów. To jedna z tych wiadomości, których nie można zignorować,…

24 kwietnia 2025
  • Artykuły
  • Oppo
  • Promocje
  • Telefony
  • Wiadomość dnia

Jak kupować wypasiony telefon, to tylko ten. Stał się jeszcze lepszy i bajecznie staniał w Polsce

Jeden z najlepszych telefonów 2025 roku doczekał się nie tylko nowej aktualizacji i co za…

24 kwietnia 2025
  • Newsy
  • POCO
  • Telefony

Znamy datę premiery zabójcy flagowców od Xiaomi z baterią 7500 mAh i ekranem 6.83 cala

POCO F7 najprawdopodobniej zadebiutuje jeszcze w przyszłym miesiącu. Telefon powinien być na radarze polskiego fana,…

24 kwietnia 2025
  • Google
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Gmail znów robi to dobrze! Tej funkcji w Gmailu od dawna brakowało

Gmail doczekał się prostej, a jakże niezwykle użytecznej nowości na Androida. Pozwoli ona oszczędzić nam…

24 kwietnia 2025