>
Kategorie: Newsy

To początek końca Netflixa? Reklamy w serwisie już w 2022 roku

Netflix z reklamami jeszcze w 2022 roku – firma przyspiesza działania, a reklamy pojawią się w płatnym serwisie streamingowym zaledwie za kilka miesięcy. Co to oznacza dla fanów platformy?

Netflix to bez wątpienia najpopularniejszy serwis streamingowy w Polsce – swój sukces zawdzięcza nie tylko ciekawej ofercie dostępnych produkcji, ale i przystępnej cenie, a to dzięki możliwości dzielenia kont. W najdroższym wariancie subskrypcji możliwe jest bowiem stworzenie aż czterech osobnych profili.

Jest jednak jeden haczyk – Netflix oficjalnie nie zgadza się na takie działania użytkowników. Według serwisu z jednego konta powinna korzystać jedynie mieszkająca w jednym domu rodzina. Firma od lat zapowiada rozprawienie się z tak postępującymi klientami, choć jak na razie było to tylko straszenie.

Jednocześnie Netflix od lat chwalił się tym, że w ofercie serwisu nigdy nie znajdziemy reklam. To właśnie zaleta comiesięcznej subskrypcji – płacisz, a dzięki temu wygodnie możesz korzystać z usługi.

W najbliższym czasie twórcy zapowiadają ostateczne rozprawienie się z użytkownikami dzielącymi pomiędzy sobą konta – jeśli tak rzeczywiście się stanie, urażeni klienci mogą nie chcieć korzystać z dość drogiej subskrypcji.

Netflix z reklamami staje się rzeczywistością

Serwis przygotowuje za to alternatywę – to właśnie dostęp do serwisu z reklamami. Dzięki temu miesięczna subskrypcja miałaby być tańsza, a na dostęp do serwisu będzie mógł pozwolić sobie każdy.

Wątpię jednak, aby użytkownikom spodobało się to rozwiązanie – Netflix to jedno z niewielu miejsc, w których możemy odpocząć od męczących materiałów reklamowych.

Co ciekawe, według wcześniejszych doniesień Netflix miał zdecydować się na wprowadzenie reklam za rok, a nawet dopiero za dwa lata. Firma jednak ostatnio przyspieszyła swoje działania, tak aby reklamy mogły pojawić się już w czwartym kwartale 2022 roku. Poświadcza od tym wewnętrzy list skierowany do pracowników, informujący o nadchodzących zmianach. Już niebawem dowiemy się więc, co dokładnie umożliwi nowa oferta.

Przeczytaj również

https://www.gsmmaniak.pl/1307716/disney-oferta-powitalna/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Newsy

Mocarny OPPO z SD8G3, 12 GB RAM, 144 Hz oraz 67 W oficjalnie. Bardzo wydajny tablet z potencjałem

Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • Telefony

Być może za wcześnie skreśliłem tegoroczne flagowce. Znalazłem ważny powód, żeby je kupować

Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…

21 listopada 2024
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Nowa darmowa gra w Epic Games Store. Jest bardzo mrocznie

Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Telefony
  • Xiaomi

Mamy globalne potwierdzenie POCO F7 (Pro i Ultra). Smartfony Xiaomi wkrótce w Polsce

Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…

21 listopada 2024
  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Spójrz na tę ślicznotkę. Cienka brzytwa HONOR nie przekroczy nawet 7 mm

HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Redmi
  • Telefony
  • Xiaomi

Kupisz to Xiaomi oczami i mam podobnie. Oto nowość, która trafi do Polski, w pełnej krasie

Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…

21 listopada 2024