Sieć Play chwali się swoimi najświeższymi osiągnięciami – pierwszy kwartał 2022 roku to dla operatora ważna chwila. Rekordowa liczba klientów to tylko jeden z sukcesów.
Sieć Play jest dostępna na polskim rynku już 17 lat – w tym czasie z oferty fioletowego operatora skorzystało już 16 milionów klientów. Pierwszy kwartał 2022 roku okazał się dla sieci bardzo owocny.
Jak podaje Play, wzrost liczby klientów do 16 milionów to dla operatora kamień milowy. Oznacza to wzrost aż o 6% względem pierwszego kwartału 2021 roku. Liczba aktywnych klientów mobilnych wyniosła natomiast 12,473 mln.
Poza tym Play odnotował również bardzo znaczące zwiększenie się liczby abonentów usług dla domu (Play NOW TV i FBB). To aż o 81% więcej względem ubiegłego roku – łącznie 293 tysiące klientów.
Wzrost zainteresowania usługami przyczynił się również do zwiększenia przychodów z usług mobilnych do 1,05 mld złotych (+5,5% r/r), przy całkowitych przychodach na poziomie 1,77 mld złotych. Wskaźnik EBITDAaL wyniósł natomiast 838 mln złotych.
Play rozbudowuje sieć i przejmuje UPC
Operator chwali się również dalszą rozbudową sieci – w porównaniu z pierwszym kwartałem ubiegłego roku przybyło aż 959 stacji bazowych. Obecnie ich łączna liczba to już 9 866.
Firma sfinalizowała również etap przejęcia UPC, co ma przełożyć się w niedługim czasie na „zaoferowanie klientom w Polsce wyższej jakości i wartości dzięki połączeniu najlepszych w swojej klasie usług mobilnych, stacjonarnych i telewizyjnych”.
Początek 2022 roku to również ważne decyzje związane z pomocą Ukrainie – Play podobnie jak pozostali Polscy operatorzy ruszył z pomocą uchodźcom – zarówno na granicach, jak i w salonach stacjonarnych.
Przeczytaj również
Użytkowniku T-Mobile: jest zniżka idealna na weekend. Zgarnij rabat na dobrą lekturę
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.