Samsung zanotował wpadkę. Jeden z oddziałów użył w celach promocyjnych wzoru telefonu z wielkim notchem, żywcem wyjętym z iPhone’ów. Czyżby ktoś z Samsunga chciał się przesiąść na telefon od Apple?
Samsung i Apple to dwaj odwieczni rywale. Nic w tym dziwnego, gdyż od wielu lat są to dwaj najwięksi producenci smartfonów na świecie.
Nic więc dziwnego w tym, że obie firmy próbują dać sobie pstryczka w nos przy każdej możliwej okazji.
Zdecydowanie częściej robi to Samsung, któremu zdarza się wyśmiewać z rozwiązań Apple. Gorzej, że czasami później je kopiuje, a potem kasuje prześmiewcze materiały.
Kto wie, może w firmie Samsung telefony Apple się podobają, tylko nikt nie może tego oficjalnie przyznać? Tego nie wiem, ale patrząc na to, co zrobił jeden z pracowników koreańskiej marków, zaczynam mieć takie podejrzenia.
Samsung użył w reklamie… iPhone’a
W koreańskiej wersji aplikacji Samsung Members pojawił się baner promujący nowe motywy. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że użyty w reklamie model w żaden sposób nie przypomina żadnego z telefonów Galaxy.
Nie trzeba być detektywem, by rozpoznać, że wzór użyty przez Koreańczyków to iPhone. Wielki notch w górnej części urządzenia to znak rozpoznawczy telefonów Apple.
Oczywiście sprawa ta nie umknęła uwadze lokalnym fanom, którzy na forum producenta śmieszkowali sobie z całej sytuacji. Ktoś nawet zapytał, czy w firmie Samsung są pracownicy, którzy na serio korzystają z telefonów Galaxy, bo jak widać, pierwsze co przychodzi im na myśl, to iPhone.
Gdy tylko ktoś z Samsunga zauważył problem, grafika została poprawiona. Przedstawiciel marki zapewniał, że to zwykła pomyłka w czasie modyfikowania pliku.
Swoją drogą, to nie pierwszy przypadek, gdy Samsung promuje Galaxy przy pomocy Apple. Wcześniej dochodziło do publikowania na Twitterze materiałów z aplikacji przygotowanej na iPhone’y.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.