Masz problem z działaniem niektórych usług w PKO BP? Spokojnie, to nie awaria. W niedzielę 12 czerwca od godz. 00:00 do godz. 12:00 bank prowadzi prace modernizacyjne, przez które ograniczona jest m.in. możliwość korzystania z aplikacji IKO.
Jesteśmy przyzwyczajeni do całodobowego dostępu do wszelkich usług naszych banków. Czasami jednak muszą one przeprowadzić ważne prace modernizacyjne, przez które mamy problem z dostępem do nich i naszych pieniędzy.
Dokładnie tak dzieje się teraz w najpopularniejszym w Polsce banku PKO BP.
PKO BP: prace modernizacyjne 12 czerwca 2022
W niedzielę 12 czerwca od godz. 00:00 do godz. 12:00 bank PKO BP prowadzi bardzo ważne prace modernizacyjne. Niestety, dla klientów oznacza to szereg niedogodności, takich jak brak możliwości korzystania z:
- serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes,
- aplikacji iPKO biznes,
- funkcji Open Banking,
- płacenia w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”,
- pobierania informacji o rachunkach, dostępnych środkach oraz inicjowania z płatności w ramach otwartej bankowości.
To jeszcze nie koniec problemów dla klientów PKO BP. W czasie przerwy aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIK.
Pewnym pocieszeniem jest to, że wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać bezproblemowo przez całą przerwę techniczną PKO BP.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.